Gå til innhold

HJELP! Nye pcen vil ikke vise bilde!

Anbefalte innlegg

Jeg overklokket både cpu fra "103" til "133" og volt til 1.5 eller noe.

Skjermkort overklokket jeg litt og, nå står det bare "no signal, going to power save når jeg skrur på"

Jeg har testet skjermkortet mitt på en annen sin pc, og det funket strålende.

Høres ut som alt starter, men det kommer ikke noe bilde.(jeg satt inn et annet skjermkort og da peip hovedkortet soyo p4s dragon ultra som kjøss)

Hvordan kan jeg komme inn i bios eventuelt andre metoder og få fiksa dette ? setter VELDIG stor pris på alle hardwareguruer som kan hjelpe meg med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det skal være 2 loddepunkter på hovedkortet dit som du kan kortslutte får å "resette" biosen. les i hovedkortmanualen for å finne ut hvilkne. bare husk å koble av all strømmen før du gjør dette

loddepunkter?! vanligvis er det da bare å flytte på en jumper, trykke på "påknappen" (maskinen starter ikke opp), flytte jumperen tilbake igjen. ikke vanskeligere enn det.

Lenke til kommentar

CMOS kalles det. Du må finne CMOS'en i hovedkort manualen din og gjøre slik som det har blitt sagt: flytte jumperen ett hakk til side og tilbake igjen og så skru på

pc'en din. På mitt hovedkort er jumperen ved siden av systemviftekontakten. Værsågod 8)

Lenke til kommentar
CMOS kalles det. Du må finne CMOS'en i hovedkort manualen din og gjøre slik som det har blitt sagt: flytte jumperen ett hakk til side og tilbake igjen og så skru på  

pc'en din. På mitt hovedkort er jumperen ved siden av systemviftekontakten. Værsågod  8)

hehe. hva f har du gjort med CPUen din? :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...