4588pkdkrikue5c Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei, Eg driv no å lager eit nytt design for sida mi, og vil berre høyre kva dei tykkjer om det. Eg liker det, men føler kanskje eg mangler noko. Kanskje litt meir farger? Eventuelt ein bunnkontainer med noko greier i? Eg liker utgongspunktet utruleg godt, men kjem ikkje videre! Dei kan sjå eit døme på korleis ting ser ut fram til no på denne lenkja. Alt fungerer ikkje nett no, og det er berre eksempeltekst stortsett - berre for å få ein pekepinn på korleis det kan sjå ut. Kva tykkjer dei, og kva kan eg gjere betre? Lenke til kommentar
molland Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Heisann Jeg må jo bare si att jeg likte siden din veldig godt. Veldig greit å lese, god oversikt. Jeg ville gjerne ha flytta hele "greia" litt lengre ned, men det er kanskje bare meg Liker veldig godt den minimalistiske stilen du har brukt. Blir spennende å følge med på dette. Jeg holder selv på når jeg har tid, wp med atahualpa theme som kan moddes i det lengste sies det. Frode Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Takk for svar! Kjekt å høyre å at du likte det! Eg ser absolutt kva du meiner med å flytte sida litt ned. Eg viser den i Safari nett no, og det er berre vindauget like stort som innhaldet. Men i fullskjerm blir det nok litt tomt der nede. Eg skal prøve meg litt fram her, men det er jo noko eg kan gjere når alt er ferdig. Er det for bredt? Dei fleste har vel 1024x768 eller høgare idag? Lenke til kommentar
molland Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei Jeg ser på sida med laptop så bredden gikk helt fint her, er en 15" + litt skjerm på denne. Har du prøvd deg med atahualpa theme, er utrolige muligheter der en kan gjøre. Er ikke så mye ellers jeg kan si, holder på med min egen side i tillegg her nå Frode Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Men det var godt. Er så utruleg kjipt å ha dei så tynne. Eg har ikkje prøvd atahualpa nei, eg nytter ikkje Wordpress. Både koden og systemet bak koder eg sjølve Lettare å ha kontroll då. Redigert: Utenom desse JQuery effektane då. Fade og slide. Det er jo frå JQuery. Endret 2. januar 2010 av steffenz Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 synest den var litt for minimalistisk utenom jquery - mer fokus på at du kan bruke jquery enn innholdet som skal presenteres - footeren er knapt leselig uten merke over den med musen - for små bilder på work delen så det ser for tomt ut. - home siden ser helt tom ut, vurdert bruke f.eks spalter så det ser litt mer utfyllende ut? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Eg ser kor du vil med overbruk av jqery. Er footeren vanskeleg å sjå? Er dette på laptop skjerm? Når du snakker om home delen så tenkte eg på nokon spalter, men tykkjer ikkje heilt det passer. Det måtte i tilfelle vere ein lik boks under, men noko meir informasjon i. Men meir spalter - eg veit ikkje heilt.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 har du skrevet coda-slider-scriptet selv? jeg har brukt noe som har samme navnet før you see Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) jeg synes den "SteffenMedia" logon oppe til venstre tar for mye fokus fra resten av siden. denne altså: du kan flytte den nederst i midten eller noe slikt kanskje? samtidig gjøre den en del mindre. Endret 2. januar 2010 av aklla Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 1: Sideskroll i 1024*768 2: Favicon 3: Tilbakeknappen (til venstre) er til dels ikke synlig 4: Hvorfor lenker den (ganske stygge) tja, headeren til samme side med annen URL? 5: Nei, ikke engelsk og norsk på samme side på den måten. 6: Så jeg kan ikke klikke på bildene i galleriet for å gjøre dem større eller få mer info? Sikkert lurt. Generelt er siden for uferdig. Ha en side som faktisk er ferdig før du legger den ut. Generelle tips om hvordan en side bør være og ikke være er det lett å finne fram til. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) 1. No rekner eg ikkje med at så mange nytter 1024x768 lengre for å vere ærleg. Eg har ein del statistikkar på oppløysning, og dei færreste nytter ennå denne. 2. Favicon er ikkje relevant nett no, og det har eg uansett klart, men dette er langt frå ferdig resultat. 3.Kvifor er ikkje tilbakeknappen synleg? Kva nettlesar nytter du? Eg har ennå ikkje optimalisert for anna enn dei skikkelige. Internet Explorer er mindre viktig nett no. Eg fikser det til slutt. 4. Det er ikkje ferdig nett no. Den lenker dessuten til hovudsida. Heim. 5.At eg blander engelsk og norsk tykkjer eg ikkje er relevant. Eg kjem til å ha sida på både norsk og engelsk, og har berre ikkje omsett menyen enno. Dette har jo ingenting med designet å gjere.. 6. Det kan du jo, men eg har ikkje implementert denne funksjonaliteten ennå, då designet er det eg vil ha kritikk på. Eg tek meg sjølv litt å forsvar no, for sida den er ikkje ferdig. Den ligg ikkje på rota av domenet, og eg la ho ut her for å få kritikk. Hvis du har nokre gode tips vil eg heller at du poster dei her, framfor å skryte av kor lette dei er å finne. Kjenner eg vart litt irritert over at du ikkje las heile posten min. Der står det at sida berre er eit utgongspunkt, og longt fra eit ferdig resultat. Kritikken din er berre kritikk, og ikkje noko konstruktiv. Du seier berre kva du ikkje liker, og kor utruleg lite vits det er at eg gjer dette i det heile tatt. Eg er ikkje hårsår, og vil gjerne ha kritikk, men dette hjelper utruleg lite. Beklager at eg fekk augene dine til å blø. Redigert: No såg eg kva du meinte med denne knappen. Det skal eg fikse. Har ikkje noko margin på den, så når sida vart for liten, klemmes den ut. Notert, takk Endret 6. januar 2010 av steffenz Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 1. No rekner eg ikkje med at så mange nytter 1024x768 lengre for å vere ærleg. Eg har ein del statistikkar på oppløysning, og dei færreste nytter ennå denne. 36% er ikke verdt det?3.Kvifor er ikkje tilbakeknappen synleg? Kva nettlesar nytter du? Eg har ennå ikkje optimalisert for anna enn dei skikkelige. Internet Explorer er mindre viktig nett no. Eg fikser det til slutt.Slapp av, jeg har sjeldent et såpass behov for å spy at jeg bruker IE med vilje. Mac OS X 10.4.11 - Firefox 3.5.7.4. Det er ikkje ferdig nett no. Den lenker dessuten til hovudsida. Heim.Med noe index-greier bak tho.Eg tek meg sjølv litt å forsvar no, for sida den er ikkje ferdig. Den ligg ikkje på rota av domenet, og eg la ho ut her for å få kritikk. Hvis du har nokre gode tips vil eg heller at du poster dei her, framfor å skryte av kor lette dei er å finne.Kjenner eg vart litt irritert over at du ikkje las heile posten min. Der står det at sida berre er eit utgongspunkt, og longt fra eit ferdig resultat. Kritikken din er berre kritikk, og ikkje noko konstruktiv. Du seier berre kva du ikkje liker, og kor utruleg lite vits det er at eg gjer dette i det heile tatt. Eg er ikkje hårsår, og vil gjerne ha kritikk, men dette hjelper utruleg lite. Beklager at eg fekk augene dine til å blø. Redigert: No såg eg kva du meinte med denne knappen. Det skal eg fikse. Har ikkje noko margin på den, så når sida vart for liten, klemmes den ut. Notert, takk Heh, det har med min policy for websidekritikk å gjøre: Se på siden som et ferdig produkt, gi kritikk til siden. Ikke til en spesiell bit (after all, er totalproduktet som er viktig, noe mange gjerne glemmer). I tillegg er jeg veldig fan av å la andre si ting som "åh den siden var flott!". Jeg gir websidekritikk på fire forskjellige fora, og du vil sjelden finne meg nevne noe jeg liker. Gjør jeg det, så er det antageligvis noe nytt, innovativt, uventet, lurt e.l. Send meg PM elns. når siden er ferdig, så skal jeg ta en ny omgang. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Sitter med 1280x800, men har ikke full bredde på nettleseren, har vel rundt 980px. Jeg får masse sidescroll. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 -Border rundt header -Lenken i teksten -Overskriften langt ut på siden -Skulle likt å se at når den nådde slutten av bildene når du trykker på pilene, at den bare fortsatte til side 1 direkte, uten å måtte spole tilbake. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det Bjohansen sa, + meg som for øyeblikket sitter på VELDIG smal skjerm, så ser jeg ikke hele siden i bredden. Det er veldig irriterrende. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg synes dette så veldig bra ut, men jeg ville forandret fonten til teksten. Den passet veldig lite inn. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja, og kanskje gjøre det litt mer dynamisk med tanke på bredden. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 bildene i portføljen skulle vært klikkbare Lenke til kommentar
quantum Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 jeg synes den "SteffenMedia" logon oppe til venstre tar for mye fokus fra resten av siden.denne altså: du kan flytte den nederst i midten eller noe slikt kanskje? samtidig gjøre den en del mindre. Øh, «kreativet» ... hva er det for no'? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 det er bare begynnelsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå