Gå til innhold

BK: Fyrverki forskjellig (3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er det første bildet best. Det på grunn av att du har fått med litt mer enn bare selve fyrverkeriet

Enig, men ikke helt fornøyd med det, da det bare såvidt får med byen under. Blir letende etter mer på en måte..

Det siste syns jeg egentlig kan bli veldig bra, med å fjerne det lille (enda mindre) av by i underkant.

Ellers meget fint eksponerte fyrverkeribilder, laaaangt over gjennomsnittet av hva man ser i div lokalaviser etter denne høytiden :yes:

Lenke til kommentar

oi - takk for svarene :) - ja, det er nok noe i at jeg burde hatt med mer av Aker Brygge, men det virket ikke særlig bra når jeg så gjennom første gang....skal se gjennom igjen tror jeg :)

Endret et av de andre nå - dere kan jo vurdere det:

post-24104-1262381188_thumb.jpg

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
oi - takk for svarene :) - ja, det er nok noe i at jeg burde hatt med mer av Aker Brygge, men det virket ikke særlig bra når jeg så gjennom første gang....skal se gjennom igjen tror jeg :)

Endret et av de andre nå - dere kan jo vurdere det:

JAAAA!!!!!

Whoops, sorry, ble litt ekstatisk her nå :D

Meget bedre, og et nydelig utsnitt med herlig perspektiv og et fantastisk skue.

BRA!

Lenke til kommentar

Vel - da er lista klar for neste år sier bare jeg :)

edit; også måtte jeg endre litt på de to andre - bra lightroom ikke fjerner det jeg cropper vekk, slik at jeg endre etterpå.

på det siste bildet prøvde jeg å få med mest mulig av sjøen - dessverre var det andre litt mindre heldige som hadde mer av sjøen i seg, bare ikke denne.

post-24104-1262382689_thumb.jpg

post-24104-1262382694_thumb.jpg

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...