Christian86 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Siste delen - etter 220 bilder, så satt jeg igjen med 36 jeg virkelig likte, ut av de igjen plukket jeg 5 - for en natt Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Her er det første bildet best. Det på grunn av att du har fått med litt mer enn bare selve fyrverkeriet Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Her er det første bildet best. Det på grunn av att du har fått med litt mer enn bare selve fyrverkeriet Enig, men ikke helt fornøyd med det, da det bare såvidt får med byen under. Blir letende etter mer på en måte.. Det siste syns jeg egentlig kan bli veldig bra, med å fjerne det lille (enda mindre) av by i underkant. Ellers meget fint eksponerte fyrverkeribilder, laaaangt over gjennomsnittet av hva man ser i div lokalaviser etter denne høytiden Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Bilde 1 var feiende flott synes jeg, men kanskje litt mere av vannet under hadde gjort seg. Uansett var det pent. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Her er det første bildet best. Det på grunn av att du har fått med litt mer enn bare selve fyrverkeriet Må si meg enig i det. Ikke helt perfekt, men absolutt inne på noe her. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg likte også veldig godt bilde nr 1 fordi du har fått med byen og ikke bare fyrverkeriet. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) oi - takk for svarene - ja, det er nok noe i at jeg burde hatt med mer av Aker Brygge, men det virket ikke særlig bra når jeg så gjennom første gang....skal se gjennom igjen tror jeg Endret et av de andre nå - dere kan jo vurdere det: Endret 1. januar 2010 av Christian86 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 oi - takk for svarene - ja, det er nok noe i at jeg burde hatt med mer av Aker Brygge, men det virket ikke særlig bra når jeg så gjennom første gang....skal se gjennom igjen tror jeg Endret et av de andre nå - dere kan jo vurdere det: JAAAA!!!!! Whoops, sorry, ble litt ekstatisk her nå Meget bedre, og et nydelig utsnitt med herlig perspektiv og et fantastisk skue. BRA! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 hm - og jeg hadde for mye fokus på fyrverkeriet alene, ikke byen - takk Får se litt mer på de andre - fine er jo at minnekortet fra i går ikke er tømt, så kanskje mer å hente der, men får leke mer med de andre i helgen takk igjen Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 om alle fyrverkeribilder som er postet overalt i dag sett ut som det siste her skulle jeg kosa meg fælt med å se slike bilder Vanvittig bra Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Vel - da er lista klar for neste år sier bare jeg edit; også måtte jeg endre litt på de to andre - bra lightroom ikke fjerner det jeg cropper vekk, slik at jeg endre etterpå. på det siste bildet prøvde jeg å få med mest mulig av sjøen - dessverre var det andre litt mindre heldige som hadde mer av sjøen i seg, bare ikke denne. Endret 1. januar 2010 av Christian86 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Perspektivkorrigering tror jeg ville gjort seg bra. Siden det er tatt med D3x har du vel mest sannsynlig halve Oslo på opprinnelig bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå