Ekinorak Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fant en liten guide på hvordan lage 3D bilder i photoshop. Jeg tok en haug av bilder på frihånd ved å ta et bilde bevege meg litt til venstre (ca 10-20cm) og ta et nytt bilde. Brukte deretter bildene som guiden viser. Etter mange bilder ble jeg mest fornøyd med dette: Du trenger Cyan/Red briller for å se bildet i 3D (følger med mange filmer) Om noen har noe erfaring med slike bilder, eller kan kommentere gi eksempler på hvordan lage noen tøffe slike bilder hadde det vært kult. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Så en svak antydning til 3D mellom lyktestolpen og bilen, men kun når jeg så bildet i full str. Har ingen erfaring med dette ellers.. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Ja kunne sikkert overdrevet dybden mer, men syntes ikke det blir naturlig, og når jeg overdriver ser en lettere at fargene blir unaturlig. Uansett er artig å vise fram selvlagde bilder på en 136'' skjerm (Projektor). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå