Unlimited LTD Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har registrert visakortet mitt på PayPal for en god stund siden. Men på en eller annen måte ble jeg scamma (ikke paypal relatert) og fikk kortet sperret fra banken. Jeg kastet kortet, og fikk et nytt. Men nå som jeg skal inn på PayPal så krever det at jeg taster inn kortnummeret mitt fra det gamle kortet, som del av en "Security Measures". Men det har jeg jo ikke mere. Hva skal jeg gjøre da? Kan jeg kontakte dem og prøve å overbevise dem at jeg faktisk er eier av den kontoen, og få dem til å fjerne den sikkerhetssjekken? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har registrert visakortet mitt på PayPal for en god stund siden. Men på en eller annen måte ble jeg scamma (ikke paypal relatert) og fikk kortet sperret fra banken. Jeg kastet kortet, og fikk et nytt. Men nå som jeg skal inn på PayPal så krever det at jeg taster inn kortnummeret mitt fra det gamle kortet, som del av en "Security Measures". Men det har jeg jo ikke mere. Hva skal jeg gjøre da? Kan jeg kontakte dem og prøve å overbevise dem at jeg faktisk er eier av den kontoen, og få dem til å fjerne den sikkerhetssjekken? Spørs om du ikke må opprette deg en ny konto. Du kan forsøke å kontakte paypal, for min del så måtte jeg be dem slette kredittkortinfoen for så å legge til ett nytt kredittkort. Men jeg fikk logget meg inn på paypal da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå