Gå til innhold

Tøffe spill til LAN??


Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen tøffe spill til LAN??  

Helst spill der ikke alle trenger å ha sin egen unike key...

Så langt på lista mi har jeg bare de vanlige, CS og UT2k3..

Noen bedre=??

Alle trenger vel ikke en unik key for å spille CS på LAN.

Men det er alltid like artig å høre på folk rope "wallhack, headshot-script og aimbot". Spesielt hvis de er over 17 år, skulle nesten tru at de hadde vokst det fra seg, men neida.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

egentlig er det vel tonner av spill som duger på lan... alle har vel sin egen smak og sin sjanger ....

 

Mine peronlige favoritter (gjennom tidene): Warceaft 3, diablo 2, red alert, Counter-Strike, DoD, utallige bilspill, nba 2003, utallige fotballspill + mange, mange fler

Lenke til kommentar
Går det ann å spille Generals med samme cd-key

da jeg prøvde sprengte bygningene av seg selv hva kommer det av a?

 

det at bygningene sprenger er en innebygget piratsikring i spillet. så hvis to spillere med samme key joiner en game, blåses alt til helheimen etter et minutt eller noe. en nokså frisk vri fra westwood sin side. liker den :D (masse tøffere enn en "cdkey-error" melding)

 

men tilbake til trådens tema. quake 1-3 er seff en vinner. men skal dere ha det VIRKELIG morsomt, og dere er dedikerte og bruker å sitte lenge av gangen, så bør dere prøve system shock 2 coop eller baldurs gate 2. Veldig stemningsfulle spill som har muligheten for coop-spilling av singleplayerdelen. mørk kjeller, dårlig luft, masse røyk, cola og potetgull. da er det gøy. virkelig gøy. atmosfære teller en del :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...