Troy Henrik Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg overklokket både cpu fra "103" til "133" og volt til 1.5 eller noe. Skjermkort overklokket jeg litt og, nå står det bare "no signal, going to power save når jeg skrur på" Jeg har testet skjermkortet mitt på en annen sin pc, og det funket strålende. Høres ut som alt starter, men det kommer ikke noe bilde.(jeg satt inn et annet skjermkort og da peip hovedkortet soyo p4s dragon ultra som FAEN) Hvordan kan jeg komme inn i bios eventuelt andre metoder og få fiksa dette ? setter VELDIG stor pris på alle hardwareguruer som kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Bla litt i hovedkortboka si og finn "reset BIOS". Følg instruksjonene og prøv igjen. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Ja, laster ned manual nå. Men hvorfor er det bildet som ikke funker når det er prossessor jeg har stilt på`? jaja, being a overclocker is tough, and im a n00b! Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Ja, laster ned manual nå.Men hvorfor er det bildet som ikke funker når det er prossessor jeg har stilt på`? jaja, being a overclocker is tough, and im a n00b! Altså hvis du f.eks har ødelagt CPU'n din tror du du vil få bilde uten CPU? Nei, det gjør ikke jeg heller Piper det i det hele tatt når du starter maskinen? Hører du rammen "lade" opp og cpu starte etc. (hører det ikke hvis du har flymotorvifter da.). Du kan prøve å feilsøke. Teste cpu på annen maskin etc. Men først ville jeg ha prøvd å resette cmos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå