tango82 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Har kjøpt meg en Acer 1410 og har i den siste tiden funnet spill som vil kjøre noenlunde bra på den, samt er av god kvalitet! Tenkte jeg kunne bidra med å nevne de spillene jeg nå har installert og som fungerer under Windows 7 (med visse modifikasjoner); Fahrenheit Heroes og Might & Magic 4 Command & Conquer Command & Conquer Red Alert Audiosurf Deux Ex Peggle Nights Fallout (med oppløsningspatch kjører 1366x768!!) Fallout 2 (med oppløsningspatch kjører 1366x768!!) Starcraft Starcraft Brood Wars Neverwinter Nights Machinarium System Shock 2 Torchlight Half-Life Diablo 2 (med oppløsningspatch kjører 1366x768!!) Tips til alle dere som prøver å spille Starcraft, Fallout, Diablo, Command & Conquer i Windows 7 og som får rare farger - drep explorer.exe i oppgavebehandling og kjør spillet som en ny oppgave i. Hvis du har flere forslag til spill som fungerer bra på netbooks er det bare å bidra her! Endret 1. januar 2010 av tango82 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 De fleste spill som er 7år+, fungerer ofte greit etter min erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå