bjoagutt Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) hei! jeg lurer på hvordan man kan velge et sted å fyke til på flightsimmulator x..... å så vill jeg gjerne også vite hvordan man kan få fram en navigator eller noe sont son att man kan se hvor man skal fly til (noe som visr vei). Takk ##Mod-edit: endret emnetittel## Endret 9. januar 2010 av Camrot Lenke til kommentar
Robotmannen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 skulle gjerne sendt et svar, men det er vanskelig å forklare... PS:har spillet selv Lenke til kommentar
ch0000 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Når du skal gå på FREE FLIGHT, da ser du at det står flight planner... Der kan du velge hvor du vil dra osv.. Hva det det du mener?? Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Når du skal gå på FREE FLIGHT, da ser du at det står flight planner... Der kan du velge hvor du vil dra osv.. Hva det det du mener?? ja takk:=) Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Når du skal gå på FREE FLIGHT, da ser du at det står flight planner... Der kan du velge hvor du vil dra osv.. Hva det det du mener?? ja takk:=) ja jeg skulle gjerne ha vist omm det gikk ann å heisa opp nåke bremse greier på vindene når jeg lander? takk Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Flaps? Eller speedbrake? Og bremser er "." (punktum), disse kan du bare bruke når du har hjulene på bakken. Mener at flaps er F5-F9. Og speedbrake må du dra med musen inni cockpitten. Med mindre det er en hotkey for det. Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Flaps? Eller speedbrake? Og bremser er "." (punktum), disse kan du bare bruke når du har hjulene på bakken.Mener at flaps er F5-F9. Og speedbrake må du dra med musen inni cockpitten. Med mindre det er en hotkey for det. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå