Gå til innhold

[Ikke løst]Windows Live Messenger - Får ikke logget inn

Anbefalte innlegg

Plutselig så har WLM klikket fullstendig. I starten fikk jeg "Kontaktlisten din er for øyeblikket ikke tilgjengelig" når jeg prøvde å logge inn. Men nå står den bare "Logger inn/av" og det skjer ikke en drit uansett hva jeg prøver på.

Hva skal jeg gjøre med dette? Har prøvd 1000 ganger å restarte programmet, restarte pcen og innstallere på nytt, 0 hjelp.

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du sjekket i firewall at MSN har tilgang til nett, evntuelt deaktivert den helt for å teste?

Prøvd med en annen konto for å teste at det ikke er din konto det er noe feil med?

Det står at brannmuren slipper igjennom MSN ja.

Jeg får ikke prøvd en annen konto, for med en gang jeg åpner programmet står det bare "Logger av..." og da får jeg ikke trykket på noen ting. Og slik står den i uendelig tid.

Lenke til kommentar
Vær så snill å hjelp meegg.. dritt lei eBuddy :dontgetit:

Hallo!

Her er hva du skal, må gjøre. Husk å noter ned dette eller skriv det ned før du begynner.

Det er meget viktig at du ikke bommer her. :)

Du går inn på start menyen, og om du har vista eller XP så er det ganske likt.

DU går inn på start knappen og til programmer,tilbehør, systemverktøy og systemgjenoppretting.

Det som skjer her er at du stiller maskinen tilbake til et tidligere tidspunkt. La oss si 14 dager eller en mnd.

Du kommer til et vindu som sier Velkommen til systemgjenoppretting.

Her får du to valg, et som gjør at du kan gjenopprette maskinen din til et tidligere tidspunkt.

Og opprett et gjenopprettingspunkt.

Du skal velge det første valget.

Og da kommer du til en oversikt, kaldender. Med fete datoer bakover i tid. Du velger feks 1 mnd, eller 7 dager tilbake eller det som passer. Det er best å være trygg, derfor velg en uke eller mer for å være på den sikre siden.

Når du har valgt datoen, så klikker du neste og følger anvisningen. Maksinen vil selv slå seg av og så sette prosessen i gang.

Ca 3 minutter senere er alt som det var før.

Enjoy!

http://bmonline.no/forum/viewforum.php?f=4...9184608c09aec01

Vennligst

BmOnline

Lenke til kommentar

Nå står det i det minste ikke "Logger av..." lenger.

Jeg logger inn med mailen min så står den i 10 minutter, før jeg får denne meldingen:

We can't sign you in to Windows Live Messenger

Your contact list is not available right now, please try again later.

Error code: 80191002

Jeg kommer meg heller ikke inn på andre kontoer.

Lenke til kommentar
Nå står det i det minste ikke "Logger av..." lenger.

Jeg logger inn med mailen min så står den i 10 minutter, før jeg får denne meldingen:

We can't sign you in to Windows Live Messenger

Your contact list is not available right now, please try again later.

Error code: 80191002

Jeg kommer meg heller ikke inn på andre kontoer.

Ok, men da er det neste å gå inn i kontrollpanel, velg legg til Fjern windows komponenter. Her kan du da laste inn messenger på nytt.

Mer info her:

http://messengersays.spaces.live.com/

http://messenger-support.spaces.live.com/

Vennligst

BmOnline

Lenke til kommentar

Etter å ha avinnstallert, innstallert på ny og reparert programmet, har det nå på det 10000. forsøket funket. I'm back online.

Men det har ikke bestanding funket å reinnstallere og reparere programmet, så håper noen har en løsning på dette problemet når det oppstår på ny :)

Lenke til kommentar
Etter å ha avinnstallert, innstallert på ny og reparert programmet, har det nå på det 10000. forsøket funket. I'm back online.

Men det har ikke bestanding funket å reinnstallere og reparere programmet, så håper noen har en løsning på dette problemet når det oppstår på ny :)

Ta å kjør image av systemet. Så har du en backup.

Lenke til kommentar

Heisann!

Ja, det var jo kjekt :)

Jeg har benyttet denne metoden for å reinstallere. Jeg har sogar måtte ty til cd installplata for XP windows og kjørt en reparasjon av hele pakka, og da har det alltid gått i orden.

Den forklaringen har jeg lagt ut her i detalj.

http://bmonline.no/forum/viewforum.php?f=44

Men det enkleste er jo det beste :))

Vennligst

BmOnline

Da kan du merke denne for løst..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...