tuXP-G Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Ok folkens, ny artikkel om viftestyring på http://home.no/ho-man Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 har jeg fått ny avatar? Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Ja, en litt for stor en... (Hint) max. 50x50 Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 nei seriøst, er den for stor?? *fikse* Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Ok folkens, ny artikkel om viftestyring på http://home.no/ho-man Duh. Bildene dine var kanskje litt vell uklare? Går ikke ann å se en shite på dem. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 ehehe merk all driten jeg skriver om kameraet mitt da, også på de tidligere artiklene... det er et HP sucky diggis til 600 flis eller.no så jeg vet at det er sugent... kan dessverre gjøre no med det... skaffe meg bedre kamera seinere.... Lenke til kommentar
ways Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 ehehe merk all driten jeg skriver om kameraet mitt da, også på de tidligere artiklene... det er et HP sucky diggis til 600 flis eller.no så jeg vet at det er sugent... kan dessverre gjøre no med det... skaffe meg bedre kamera seinere.... du kan gå 'litt' lengre unna når du tar bilder. problemet ditt er bare at du er for nært. allt er ute av fokus. "det er ikke alltid utstyret det er noe feil med" Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 ehehe merk all driten jeg skriver om kameraet mitt da, også på de tidligere artiklene... det er et HP sucky diggis til 600 flis eller.no så jeg vet at det er sugent... kan dessverre gjøre no med det... skaffe meg bedre kamera seinere.... du kan gå 'litt' lengre unna når du tar bilder. problemet ditt er bare at du er for nært. allt er ute av fokus. "det er ikke alltid utstyret det er noe feil med" Noe i det du sier jah .. har digicam til 6 gærninger men allikavel får jeg bilder som er Rammeskeiv :-? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 bra artikkel, synd med crapy bilder men. Lenke til kommentar
Sgt. Blizz Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 det er lenge siden jeg har ledd SÅ godt! o MY godd! det er de jævligste artiklene jeg har lest.. ikke vondt ment.. men du er så jævlig morsom uten å prøve å være det.. spess casemoddinga og saginga.. helt sjef! Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 sinnsvakt morsom?? jaja fint at noen ler av det da... about the cam, jeg må holde det nære ellers så ser man ikke hva det er, bare en liten prikk.. men ja, jeg tror dødpunktet på linsa er på godt over 30 cm eller.no Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 siten updated med bilder av fanbus'en påslått. Sjekk it out! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå