Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 I hvilken setting møtte du Alonso, Termo? Lyn\Vif kampen perhaps? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, møtte både han og Skrtel med få timers mellomrom da jeg var over å så CL kampen mot PSV i fjor. Skrtel kom ut av supporterbutikken på Anfield med en haug poser, mens Alonso hadde vært på Fifa 09 signering i en butikk i sentrum. Man måtte egentlig ha forhåndsbestilt spillet for å få møte han og ta bilder etc. men var der når det bare var 2-3 stykker igjen, så ventet til de var ferdige, og takket være hyggelige vakter fikk jeg ta bilde og slå av en liten prat. Fikk ta bilde med Skrtel også. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tror faktisk jeg har lagt de ut før, skal se om jeg finner de tilbake i TiA tråden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Guttorm:Verste minne med Liverpool?Kvarten mot Chelsea i CL sist. Whaat? Snakker du om 1-3 tapet på anfield eller? Venter forøvrig på bildet enda,termo. Eller har man skrytt på seg formeget? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Husker ikke når om det var første eller andre kampen. Var ivertfall Reva uansett, jeg fikk pm av deg samme kvelden. 09.04.09 i belive. Kampen spilt 08`ende? Vi har da sett bilde av Termo, skjerpings folkens. Han og Skrtel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Endret 10. januar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg hakke sett no'Skrtel. Hehe, ja, den Pm'n var saker tenker jeg. Fix'd you right up! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Da må du begynne å følge med Alt mulig man kan finne på å helle i seg Var deppa da ja, kan ikke legge sjul på det. Heldigvis er verden mer en fotball, selv om det ikke føltes sånn i fjor. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Vi har da sett bilde av Termo, skjerpings folkens. Han og Skrtel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D picz! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Jeg har lagt meg i selen for å finne bildene, men det har ikke lykkes. Her er bildene fra turenClick me De spillerbildene mangler pga at Termo hadde problemer med å laste dem opp. De lå på TIA forumet(ikke diskusjon.no), men ser ikke ut som det eksisterer lengre. Denne infoen finnes på side ca 1202 elns, i This is Anfield. Du får kose deg med resten smågal Endret 5. september 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Linken funker ikke Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Prøv nå. Da venter vi bare på at Termo skal finne fram minnebrikka til det gamle kameraet Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Linken funker for meg ja. Husker også at jeg la ut bildene med Alonso og Skrtel på TIA forumet (forøvrig kjipt at det ikke finnes lenger). Skal se om jeg kan finne bildene nå, tror de ligger et sted på PCen jeg er på nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå