perpetrus382 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå skal vi Liverpool-supportere bli bedre kjent Her kan vi diskutere og snakke om hverandres profiler. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Etterlyser flere bilder gutter, jeg kan også bidra om flere vil. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Synes du skal dra i gang, Smågal. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Da har jeg redigert. Kommer nok til å fjernes etterhvert. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Skal se om jeg finner noe bilde etterhvert her også. Det som slår meg er at Smågal ligner skremmende mye på en jeg kjenner, særlig på det første bildet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) usikker på om jeg har sans eller respekt for Game tongue.gif Hvorfor ikke begge? Ville passet på å ikke mate egoet mitt for mye, for nå sprekker det snart. Delt 1.plass i kåringen over United supportere og nå kjyt fra en LFC supporter. Må nok stramme opp sikkelig i det nye året. Har blitt en mild blautfisk og det kan vi ikke ha noe av. Regner for øvrig med at jeg føres opp som favorittbrukeren til DanielZu. Noe annet ville vært hinsides! e:leif Endret 1. januar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt mulig det kan være begge deler ja. Bare hyggelig at jeg kan fore deg med forslag til nyttårsforsetter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Synest Game blir bare mer og mer pikk jeg. Så ikke ta helt av. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Åneeei, det er for sent. Egoet mitt har steget til vers, så nå tror jeg ikke engang på Smågal. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Håper alle blir med på dette da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kjedelige polakkfitter. Fjerna bildet mitt hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Åneeei, det er for sent. Egoet mitt har steget til vers, så nå tror jeg ikke engang på Smågal. You remind me of me. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg postet iallefall bilde Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 RBK Jr. og U-17 Dalglish, imponerende Synd det endte dårlig da. Kunne kanskje blitt speidet opp av Liverpool du...... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Heh, det hele endte i skader, røyking, festing, og alt for mye spilling av World of Warcraft. Er nylig blitt smått aktiv igjen, dog i 5 divisjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er nylig blitt smått aktiv igjen, dog i 5 divisjon Hehe, spille aktiv etter flere år med laffing er gøy. spiller bedriftfotball jeg nå. to 20¨åringer og resten har rundet 40. Gotta love it Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Stort sett det samme her. De fleste er over 30, en par over 40. Og jeg på 20. Er fortsatt like målfarlig som jeg altid har vært, dog mangler jeg en del på fysikken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kondisen er dødaren her i gården. Etterlyser flere bilder gutter, jeg kan også bidra om flere vil. Antar at alle som ikke viser bilde er ubernerd. Glasses and all(jeg ser på deg Points.) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Points er vel mer hip og streetboy enn nerd vil jeg si Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bilde ja, skal legge ut snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå