nst Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har "testet" og tafset på begge hos Elkjøp. Prisene på begge er kanon og min gamle er kaputt. W995 har en fin skjerm og kamerat er upåklagelig! Derimot er den er klump, gamle kjedelige menyer(T630ish) og den har ikke særlig delikat preg over seg. E52 er en vakker skapning, skjermen er upåklagelig. Ikke minst de menyene jeg er vant til. Det store minuset er kameraet ellers litt små knapper(vanesak). W995 er et multimediamonster ikke minst. Det sier seg selv nesten etter å ha lest for og i mot, men hva slags erfaringer har dere med de to mobilene? Bruker ikke telefonen til annet enn det vanlige. Mail og proffe funksjoner er unødvendige. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har ikke brukt W995 over tid, men har tafset litt på den. E52 har jeg i vakttjeneste på jobb. Dette er jo i bunn og grunn to veldig forskjellige telefoner. E52 er en nøktern og streit jobbtelefon med masse nyttefunksjoner, mens W995 er som du selv sier et multimediamonster. Når det er sagt så er jeg imponert både over batteri og funksjoner på E52. De har jo stappet "alt" inn i den knøttlille dingsen. -KJ Lenke til kommentar
nst Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg gikk for E52. Telefonen er et mesterverk. Tynn, raskere enn N97, støtter N-gage fullt ut, minijack, dødsbra lyd både på samtaler og musikk. Briliant mtp utseennde. Lite å utsette, forutenom 3mpix, men bildene duger i massevis. Eneste nøtta er WLAN som ikke fungerer uansett hvordan en snur og vender på det. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg gikk for E52. Telefonen er et mesterverk. Tynn, raskere enn N97, støtter N-gage fullt ut, minijack, dødsbra lyd både på samtaler og musikk. Briliant mtp utseennde. Lite å utsette, forutenom 3mpix, men bildene duger i massevis. Eneste nøtta er WLAN som ikke fungerer uansett hvordan en snur og vender på det. Har du prøvd med siste firmware oppdatering? Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Litt feil sted å spørre, men hvis man ser etter en slags miks av disse, altså nesten en E52 med solid kamera, finnes det da gode alternativer? Har vært sykt fornøyd med N82 og rimelig fornøyd med N96 (litt knotete taster). Edit: Må være candybar eller skyvetelefon. Selv om Omnia HD er en rimelig fin telefon, syns jeg fremdeles det er for knotete med kun touchscreen som input. Endret 17. januar 2010 av DiskusJon Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Litt feil sted å spørre, men hvis man ser etter en slags miks av disse, altså nesten en E52 med solid kamera, finnes det da gode alternativer? Har vært sykt fornøyd med N82 og rimelig fornøyd med N96 (litt knotete taster). Edit: Må være candybar eller skyvetelefon. Selv om Omnia HD er en rimelig fin telefon, syns jeg fremdeles det er for knotete med kun touchscreen som input. Jeg var også ute etter noe slikt og endte med en Nokia 6700 Classic (svart). Har nå hatt den i ca 1uke og strålende fornøyd med innhold og design, knappene ser lite brukervennlige men det viste seg å ikke være vanskelig å bruke dem allikevel. Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Så absolutt ikke dum ut den. Bra batterikapasitet og god kvalitetsfølelse? Edit: Ikke WLAN, da går det ikke.. :!: Endret 17. januar 2010 av DiskusJon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå