Skjeggape Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Heisann, og godt nytt år! Her kommer mitt bidrag til nyttårsraketter. ISO 100 55mm brennvidde f/5.6 F-stopp Tatt med Canon EOS500D med fotostativ og selvutløser. Værforholdene tatt i betraktning, og 40cm snø overalt, var det begrensede muligheter for hvor jeg kunne stå. Var ikke lett å unngå strømlinjene som strekker seg på høyre kant der heller. Hva syns dere om selve motivet, hvis dere ser bort ifra strømkablene? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Der bak en plass er rakettene, men det blir veldig bortgjemt pga en forferdelig forgrunn med det som kan tenkes av forstyrrelser og hindre. Ser ut til å være fint fyrverkeri, men du klarte ikke få stemningen fanget i dette bildet. Det verste syns ikke jeg er strømkablene, men de trærne midt i bildet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Synes nyttårsbildet ble flott jeg...snø og lys og alt ...fin stemning.... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå