Gå til innhold

Hvilke spill håper vi på neste 5-10 årene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Manson, Fritzl, eller hva som helst annet :)

Ser for meg det ja :p

"Inn i kjelleren!"-Fritzl

Men hadde vært litt genialt med det konseptet ja.

GTA med sims muligheter liksom. :p

sims2_basement_pack.jpg

Klarer ikke slutte å le :p

Epic bilde

Er det ikke mulig å lage sånn kjeller i sims 3??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Klarer ikke slutte å le :p

Epic bilde

Er det ikke mulig å lage sånn kjeller i sims 3??

Det er mulig med kjeller hvis du har installert den nye Utvidelsen til The Sims 3.

Har en mumie i kjelleren.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha sett at Deadliest Catch Alaskan Storm 2 kom ut iløpet av disse årene.

En'a sugde egentlig ganska mye pga de ikke brukte lang tid på å lage spillet, ingen multiplayer, og selve ''Historien'' var at du skulle dra ut, sette teiner, miste noen menn på sjøen eller at de brakk en arm av ingenting, dra tilbake til teinene og hale dem opp, for så å håpe på at du hadde litt mere tid igjen av de 100 min du fikk på en sessong til å sette ut noen flere teiner sånn at du kunne få litt mere penger i sparegrisen.

Problemet med hele prosjektet her er at Greenwave games eller noe sånt er lagt ned. SÅ DET BLIR INGEN DCAS 2! :no::realmad::wallbash:

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

Håper på følgende spill i fremtiden!

Resident Evil 2 - Remake

------"------ 3 - Nemesis-Remake

------"------ Code Veronica X Remake

HL3

Fallout 4

Uncharted 3,4,5...

eventuelt et helt nytt skikkelig Resident Evil

med de gode gamle kameravinklene, og ikke sånn drit som vi har i re4 og re5.

Endret av kongen85
Lenke til kommentar
Skulle gjerne ha sett at Deadliest Catch Alaskan Storm 2 kom ut iløpet av disse årene.

En'a sugde egentlig ganska mye pga de ikke brukte lang tid på å lage spillet, ingen multiplayer, og selve ''Historien'' var at du skulle dra ut, sette teiner, miste noen menn på sjøen eller at de brakk en arm av ingenting, dra tilbake til teinene og hale dem opp, for så å håpe på at du hadde litt mere tid igjen av de 100 min du fikk på en sessong til å sette ut noen flere teiner sånn at du kunne få litt mere penger i sparegrisen.

Problemet med hele prosjektet her er at Greenwave games eller noe sånt er lagt ned. SÅ DET BLIR INGEN DCAS 2! :no::realmad::wallbash:

Haha, det var jeg faktisk ikke klar over. At det fantes et slikt spill :D

Lenke til kommentar

Jupp det finnes. :p Google it! selges bare i Amerika og på nettet. :woot:

Haha, det var jeg faktisk ikke klar over. At det fantes et slikt spill :D

Jupp det finnes. :p Google it! selges bare i USA og på nettet. :woot:

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar
Jeg vil ha lenger spill. Jeg kjøpe blant annet MW2, og jeg er ikke noen online spiller, spiller mest Singleplayer, og to player da. 4 timer er alt for kort, jeg vil ha skikkelig lange lange lange spill.

kjøp falout 3 og alle addons så vare det lenge

Lenke til kommentar
Jeg vil ha lenger spill. Jeg kjøpe blant annet MW2, og jeg er ikke noen online spiller, spiller mest Singleplayer, og to player da. 4 timer er alt for kort, jeg vil ha skikkelig lange lange lange spill.

kjøp falout 3 og alle addons så vare det lenge

Eller så kan han kjøpe Oblivion og alle add-ons, så varer det enda lenger ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

The Elder Scroll V

Mass effect 3

Uncharted 3( tviler egentligt på at dei lager meir enn 3 spill, dei kan heller begynne på ein ny epic serie etter det)

Diablo 3

Gears of war 3

Dragon age 2

Heavy rain 2 eller ein nytt spill fra samme produsent.( eg seier heavy rain 2 fordi eg er sikker på at Heavy rain blir dritt bra, men tviler på dei lager 2ern, men dei kan lage eit annet)

Fallout 4

Men detter er jo spill vi håper på. Mass effect, uncharted, og Gears er vell nesten Bekreftet eller ganske sikkert, og diablo er jo annonsert.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...