Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er denne siden troverdig? Reklamerer for penisforstørrer

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Kan noen vennligst forklare meg hvorfor det er viktig med en større penis enn man allerede har? Jeg kan godt skjønne dem som er på størrelse med en tommel, men når man har en grei og gjennomsnittlig lengde? Man blir ikke mer mann av å ha et monster mellom bena.

Hovesakelig er dette en personlig ting for gutter akkurat som Jenter og silikon ,man gjør det av mange grunner som for eksempel :

*Noen ønsker et bedre sexliv og føler seg hemmet pga penisstørrelsen.

*Andre gjør det som et direkte utfall av sammenligning i garderrobe / fellesdusj med andre menn.

*Og så har man jo de som gjør det pga ønske om et konkret utseende og idealer om hva som er pent.

Og så er det jo den generelle tanken om at kvinner synnes at gutter med store peniser er tiltrekkende , om dette kommer av dårlig selvtillit eller ikke vet jeg ikke , men har man en kamerat som har en svær en og som har mange damer er det lett å trekke konklusjoner.

Av personlig erfaring kan jeg ikke si at størrelse er det viktigste for å ha et bra sexliv, det er vel mer snakk om et bra sammspill der begge parter sammarbeider for å oppnå best mulig resultat ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når kuken slutter å vokse er jo åpenbart individuellt. Nei, den vokser ikke til man er 25 gitt at personen ikke lider av en alvorlig fysisk sykdom.

Lenke til kommentar
*Andre gjør det som et direkte utfall av sammenligning i garderrobe / fellesdusj med andre menn.

For å angripe samtlige menn... Hvorfor skal dere bry dere om en slapp penis ved siden av deg? En SLAPP penis. Går ut i fra alle ikke har ereksjon når dere dusjer/skifter klær.

Enkelt og greit finnes det to typer peniser. Blodkuk og fettkuk. Blodkuk vokser latterlig mye i forhold til slapp tilstand, fettkuk bare reiser seg sånn ca. Det er jo faktisk i slapp tilstand dere studerer andre sine peniser og sammenligner størrelser. Det gir ikke akkurat noe solid grunnlag for en såpass viktig avgjørelse?

Når kuken slutter å vokse er jo åpenbart individuellt. Nei, den vokser ikke til man er 25 gitt at personen ikke lider av en alvorlig fysisk sykdom.

Så, om den vokser en cm mellom fylte 24 og 25 år har man altså en fysisk sykdom. Right!

Lenke til kommentar
For å angripe samtlige menn... Hvorfor skal dere bry dere om en slapp penis ved siden av deg? En SLAPP penis. Går ut i fra alle ikke har ereksjon når dere dusjer/skifter klær.

Enkelt og greit finnes det to typer peniser. Blodkuk og fettkuk. Blodkuk vokser latterlig mye i forhold til slapp tilstand, fettkuk bare reiser seg sånn ca. Det er jo faktisk i slapp tilstand dere studerer andre sine peniser og sammenligner størrelser. Det gir ikke akkurat noe solid grunnlag for en såpass viktig avgjørelse?

Hvorfor? Fordi det er en sånn Alfa ting og hadde jo penisen vært erigert så tror jeg nok de fleste hadde synntes at det var litt ekkelt.

For å si det sånn , ingen gutter som jeg kjenner tar seg en runk for å så stille seg ved siden av hverandre for å sammenligne , da bør man jaggu meg være bra homo he he (utelukker ikke at dette kan forekomme i tenåringene dog og allikevel være 100% straight).

Huff, vi mannfolk er veldig sære og ømfintelige når det gjelder dette med penisstørrelse , personlig har jeg kommet meg over sammenlignings-stadiet og er fornøyd med det jeg har og presterer , men forstår veldig godt at det er mange som stadig vekk sliter med størrelsen.

Lenke til kommentar
Huff, vi mannfolk er veldig sære og ømfintelige når det gjelder dette med penisstørrelse , personlig har jeg kommet meg over sammenlignings-stadiet og er fornøyd med det jeg har og presterer , men forstår veldig godt at det er mange som stadig vekk sliter med størrelsen.

MHM! Dere er faktisk like teite som de fleste damer. Det er dog for få damer som faktisk forstørrer brystene sine til fordel for seg selv, men at de tror de må gjøre det for at andre skal like dem bedre.

Jeg er glad for at jeg har pupper, jeg synes ikke de er spesielt fine eller store, men jeg har dem i hvert fall.

Jeg er fornøyd om du har en penis du vet hvordan du skal bruke. Nuff said.

Lenke til kommentar
For å si det sånn , ingen gutter som jeg kjenner tar seg en runk for å så stille seg ved siden av hverandre for å sammenligne , da bør man jaggu meg være bra homo he he (utelukker ikke at dette kan forekomme i tenåringene dog og allikevel være 100% straight).

Men det å stå og studere andre sine peniser i dusjen er 100% straight?

Fokuserer stort sett på å vaske meg i dusjen jeg, skjønner ikke helt hva som er så spennende med å ha et tredje ben i dusjen. En stor slapp penis er bare i veien uansett.

Lenke til kommentar
Kan noen vennligst forklare meg hvorfor det er viktig med en større penis enn man allerede har? Jeg kan godt skjønne dem som er på størrelse med en tommel, men når man har en grei og gjennomsnittlig lengde? Man blir ikke mer mann av å ha et monster mellom bena.

Jeg er fornøyd med den staken jeg har, men det er ikke rart at mange gutter føler komplekser da - de ser jo på film vet du. Der er ofte menn, mer enn velutrustet - så ser de da ned på sin egen normale lille snabb og finner ut at, fy faen, den er jo så liten! I tillegg så har man jo alle jentene som spøkefullt sier at størrelsen ikke teller og allskens bullshit. I blame the media, men det er ikke stuerent å si at gutter har komplekser for kroppen sin vet du, for det er bare jenter som fyller puppene med silikon, fordi at "idealet" er slik. Gutter har det med six-packen og pikken, jentene med puppene, rumper og lår.

Lenke til kommentar

Fokuserer stort sett på å vaske meg i dusjen jeg, skjønner ikke helt hva som er så spennende med å ha et tredje ben i dusjen. En stor slapp penis er bare i veien uansett.

Har nå ikke sagt noe om å "studere" enn annen manns penis jeg i alle fall, men man er jo heller ikke blind når man står i dusjen med mindre man har på seg et bind for øynene.

At noen menn har et problem med selvtilliten og denne blir bare *pun* "større" når de legger merke til at andre menn er bedre utstyrt enn dem selv (ikke nødvendigvis) i slike sammenhenger kan vel ikke unngåes.

Det betyr dog ikke at alle har det, eller di som kommenterer det for da tror jeg både jeg og du flimzes har hatt et problem ;)

Lenke til kommentar

Har nå ikke sagt noe om å "studere" enn annen manns penis jeg i alle fall, men man er jo heller ikke blind når man står i dusjen med mindre man har på seg et bind for øynene.

At noen menn har et problem med selvtilliten og denne blir bare *pun* "større" når de legger merke til at andre menn er bedre utstyrt enn dem selv (ikke nødvendigvis) i slike sammenhenger kan vel ikke unngåes.

Det betyr dog ikke at alle har det, eller di som kommenterer det for da tror jeg både jeg og du flimzes har hatt et problem ;)

Jeg har dårlig selvtillit, men nå er vel penisen siste delen av det jeg bekymrer meg for :p

Tross alt det siste damene kommer til å se, og om du først har kommet så langt, så er vel ikke sannsynligheten stor for at en penis som er liten i slapp tilstand kommer til å sette en stopper for det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

Ser resultatet fra tråden og er veldig fornøyd. Ser mange "gullkorn" som jeg ikke har lagt merke til / ikke tenkt på før som jeg tenker over nu. men jeg har ikke noe imot flere gode gullkorn :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest STIAN89

det finnes jo en del treningsprogrammer som skal gjøre penis større. et eksempel er www.storrepenis.no

har ikke testet det ut da, men mange som har prøvd sier at det fungerer.

Lenke til kommentar

Men hva er liten, er 15 cm smått?

Selv er jeg misfornøyd med mine 15 :hrm:

Selv om du bare er 14 år? Jeg hadde 13cm på din alder, har 15 nå

14-15, spørs hvordan jeg måler, men er ikke stolt av det. :nei:

Jeg hadde ikke engang hår på kuken for et og et halvt år sia. Har nøyaktig 15,3cm med skikkelig boner, still growing.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...