Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er denne siden troverdig? Reklamerer for penisforstørrer


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest anomym

Jeg lurer på om dette (fjernet av admin) ser troverdig ut eller om det er nok en skam som alle andre produkter.

 

Jeg snublet over denne mens jeg var å snoket rundt på ei lege side (husker ikke ka jeg leste om, men det var en seriøs side i alle fall) trur det var lommelegen eller noe om influensa. Jeg ble nysgjerrig og tok en titt. jeg trudde det sku være nok en firma som sku gjøre et forsøk på å selge noe falske greier, men jeg leste nu litt og ble en smule overbevisst. Så jeg må nesten spørre andre hva de mener men har ikke lyst til å spørre noen venner for da vil de definitivt missforstå.

 

så hva mener dere?

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_anonym_*

Dem lager mye media stunts (reklamerer) og har folk til å prøve kjøre og ikke minst har garanti og forsikring. Det virka nesten som en solid firma. De forklarer jo alt hvordan det funker, hva man kan forvente og ikke minst hva man IKKE må gjøre. ble veldig skeptisk igjen. de fleste bondefangeri (scam) firmaer har jo ikke garanti eller forsikring, er mest final deal (kan ikke returneres).

Lenke til kommentar

For at penisen skal bli lenger, må svamplegemet skyves frem. Det kan kun gjøres med kirurgi. Og det gir ikke mer enn 1-2 cm i ergiert tilstand. Men som jeg har erfart gjennom diskusjon.no, så er det slapp tilstand som fører til komplekser hos yngre gutter (som ikke er klar over at penis vokser til man er rundt 23 år), og man kan med kirurgi oppnå flere cm i slapp tilstand. Ikke det at jeg helt ser poenget med en svær pølse som skal henge og slenge og bare være i veien...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_mann_*

Det er fullt mulig å oppnå større penis uten kirurgisk inngrep.

 

Jeg foreslår at dere leser det uavhengige kliniske studie av Andropenis penisforlenger som ble utgitt i "British Journal of Urologi International", rapporten finnes i sin helhet på denne siden:

http://www.penisforlenger.no

 

Les også hva norske forsking.no har å si om metoden her:

http://www.forskning.no/artikler/2009/mars/214023

 

Jeg har selv brukt dette produktet i et års tid og oppnådd meget tilfredsstillende resultater. Økning på mer enn 2cm i erigert tilstand. Ikke vurder denne metoden hvis du ikke har tenkt til å være dedikert. Det er en langtekkelig prosess, men det fungerer i motsetning til mange av scam produktene og pillene som finnes på nett

 

hilsen mann

Lenke til kommentar
Gjest Jeg har nå 4cm penis

Jeg har en Bathmate og kan faktisk anbefale den. Har økt 3cm i lengde og en del på tykkelse.

 

Men jeg merker at pikken bli litt mindre når jeg ikke har brukt den på en stund (par uker).

 

Det er en fordel om du har badekar og ikke dusj, fordi du skal ikke få så veldig mye luft i den før den mister effekten. Og det er vanskelig å få til i dusjen(luft kommer inn pga hår og hud).

 

PS nicket er en spøk ;)

Lenke til kommentar
Kan noen vennligst forklare meg hvorfor det er viktig med en større penis enn man allerede har? Jeg kan godt skjønne dem som er på størrelse med en tommel, men når man har en grei og gjennomsnittlig lengde? Man blir ikke mer mann av å ha et monster mellom bena.

 

Utvilsomt fordel å ha større enn gjennomsnittet. Bredere penis innebærer større nytelse, og flere orgasmer. Lengere penis er det også mange som liker, da mange jenter kan like å bli bunnet. I tillegg er det mer fleksibelt, da det er lettere å ha sex i flere stillinger uten at den "sklir" ut.

Lenke til kommentar
For at penisen skal bli lenger, må svamplegemet skyves frem. Det kan kun gjøres med kirurgi. Og det gir ikke mer enn 1-2 cm i ergiert tilstand. Men som jeg har erfart gjennom diskusjon.no, så er det slapp tilstand som fører til komplekser hos yngre gutter (som ikke er klar over at penis vokser til man er rundt 23 år), og man kan med kirurgi oppnå flere cm i slapp tilstand. Ikke det at jeg helt ser poenget med en svær pølse som skal henge og slenge og bare være i veien...

 

Måtte bare sjekke opp i dette for jeg var nemlig ganske så sikker på at penis ikke vokser lenger enn frem til 18 års alderen. (Både utifra egen erfaring, og fordi jeg mente på å hadde lest det flere steder og husker jeg spurte doktoren sist jeg var inne å sjekket meg.) Så etter litt om og men og søking på internett så fant jeg flere greie kilder på at dette stemmer. Bla både lommelegen, ung.no og diverse andre. Quoter fra wikipedia:

 

Penisen vokser i lengde frem til omtrent 18 års-alderen.

http://no.wikipedia.org/wiki/Penis#Pubertet

Lenke til kommentar
Utvilsomt fordel å ha større enn gjennomsnittet. Bredere penis innebærer større nytelse, og flere orgasmer. Lengere penis er det også mange som liker, da mange jenter kan like å bli bunnet. I tillegg er det mer fleksibelt, da det er lettere å ha sex i flere stillinger uten at den "sklir" ut.

 

Det der kan ikke klassifiseres som et tilfredsstillende svar. Sjeden er 10 cm i vanlig tilstand, utvider seg litt når den er våt, men det er faktisk fysisk mulig å bunne med 10 cm penis. Kommer an på vinkel. Jeg har hatt meg med en med en 10 cm penis, I know! Mange her inne som klager på penisen sin har mange år igjen å vokse, og penisen de klager over er veldig ofte 14-15 cm. Det er DET jeg ikke skjønner. Hva vet du om at det er bedre å ha sex med en "tykk" penis enn en "tynn", det må du gjerne utdype litt med. Det er ikke penisen jeg har sex med, det er pesonen jeg har sex med!

 

Måtte bare sjekke opp i dette for jeg var nemlig ganske så sikker på at penis ikke vokser lenger enn frem til 18 års alderen. (Både utifra egen erfaring, og fordi jeg mente på å hadde lest det flere steder og husker jeg spurte doktoren sist jeg var inne å sjekket meg.) Så etter litt om og men og søking på internett så fant jeg flere greie kilder på at dette stemmer. Bla både lommelegen, ung.no og diverse andre. Quoter fra wikipedia:

 

Penisen vokser i lengde frem til omtrent 18 års-alderen.

http://no.wikipedia.org/wiki/Penis#Pubertet

Nå ble jeg faktisk usikker. Jeg mente bestemt jeg haddr lest at den vokste fram til 23 års alderen (jeg sier ikke med dette at den faktisk vokser frem til dagen du blir 23, for så å stoppe, men at den kan vokse så lenge)

 

Jeg skal se om jeg finner noe kilde på det.

Lenke til kommentar
Kan noen vennligst forklare meg hvorfor det er viktig med en større penis enn man allerede har? Jeg kan godt skjønne dem som er på størrelse med en tommel, men når man har en grei og gjennomsnittlig lengde? Man blir ikke mer mann av å ha et monster mellom bena.

Det ble en plastisk kirurg med det som spesialitet spurt om for noen år siden. Og han sa at av hans pasienter som ba om penisforlengning, så gjorde de fleste det ikke for sex'ens skyld, men for å se mer "mandige" ut i dusjen på helsestudio. De synes sammenligningen med andre og mer velutstyrte menn var pinlig, det var ikke primært for å imponere kvinner.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg fant noen artikler som lekte med tanken på at penis vokser til man er 25, mens noen mente den stoppet å vokse når man var 17... Tror det er vanskelig å finne et fasitsvar egentlig, men jeg står ved mitt foreløpig, for det er lengden som slutter å vokse når man er 18, ikke tykkelsen ;) Det står i artikken du linket til :p

 

En bruker rapporterte linken i førsteposten som skummel, så jeg har fjernet den. Vet ikke om den var det, men bedre føre var når det gjelder slikt.

 

Geir :)

Beklger å ta dette her, men linken var ikke skummel i det hele tatt. Den var rett frem informativ, uten skumle bilder (om du ser bort fra mannen som ligner på et utskudd fra Arrested Development)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...