CuteOne Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hei! Jeg leter etter et screenshot program som heter FFS eller FSS. Vet ikke hva det står for. Hadde det før men mistet det. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Takk på forhånd Endret 1. mars 2010 av Watchmen Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Nei Trodde fraps var et record program? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fraps kan både ta skjermskot og ta opp video av det som skjer på skjermen (i spel). FFS/FSS har eg aldri høyrd om, og Google er ikkje til hjelp, men kan det vere Fast Stone Capture du tenkjer på? Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Dersom du skal ha et screenshot program kan jeg anbefale Snagit. Mange muligheter, men ikke for video. Gode muligheter for etterbehandling med flash og hot spots mm. Koster riktignok ca 50 dollar men det er svært kraftig. Last ned 30 dagers testversjon for utsjekking. Endret 8. januar 2010 av bjornage12 Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg har nå fått programmet av en kompiss. FSScreen heter det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå