Gjest Guest_kalle_* Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 dette er en liten oppdatering ti mit forje evne... fant eksen på trappa for en stund siden. hu var mørbanka og så vett skremt ut og skalv som bare faen. Så jeg måtte jo ta henne inn hu nekter å svare meg på hvem som har gjort dette og hun drar i morgen tidlig hjem. (vill egentlig ikke ha henne her men hadde jo ikke stort valg) Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Den er go... vi snakkes i morgen... over og ut ! Lenke til kommentar
Gjest Guest_kalle_* Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 legger meg nå men skall bare føye til at jeg fikk en telefon av en av veninene henes som påsto at det var han såkalte kompisen min som var synderen. (har skrevet dette som gjest fodi jeg ikke vil ha dette knyttet til meg eller noen involverte og vil gjerne forbli anonym.) natt folka Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du skulle sendt a til ei venninne eller no. Hu er ikke ditt "ansvar", særlig ikke når du ikke vil ha noe med hu å gjøre. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Dette er den samme brukeren som har fått tre andre tråder stengt. Så også med denne. Hvis vedkommende mener seg feilaktig behandlet kan han sende meg en PM. Brukere som poster bare for å si tøv som "dump ludderet" bør vurdere hensikten med forumet. Dette er ikke en konkurranse i Tøffe-Tom-holdninger, men et sted der folk skal kunne diskutere sine problemer på en noenlunde saklig måte. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg