Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg hadde nok svar at det var feil nr, men om det bare hadde vært noe "uskyldig" så hadde jeg kanskje spillt med en stund. Minner meg om en venninne som tok hustelefonen når det ringte, og fyren i telefonen var overbevist om at hun var dama hans, enda hun prøvde å si at han hadde ringt feil. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sier i fra at det er feil nummer? Herregud dere er kjedelige. Amen dude. Alltids like morsomt å gjøre en lek ut av det. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 hehe, jeg pleierå kødde med det Fikk en feilsendt melding en gang: "Nå er Kamilla alene igjen i barnehagen, og venter på pappa". Da svarte jeg at ikke faen om jeg skulle hente den snørrungen, hun kan gå hjem selv. Såvidt jeg husker fikk jeg ikke noe svar tilbake Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 hehe, jeg pleierå kødde med det Fikk en feilsendt melding en gang: "Nå er Kamilla alene igjen i barnehagen, og venter på pappa". Da svarte jeg at ikke faen om jeg skulle hente den snørrungen, hun kan gå hjem selv. Såvidt jeg husker fikk jeg ikke noe svar tilbake haha! Fantastisk! Akkurat slik det skal gjøres ^^ Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Haha, litt morsomt. Håper det ikke fikk konsekvenser for den stakkaren meldingen var ment til. Etter å ha hengt i kvinnelogikktråden vet jeg jo hva kvinner kan komme på å gjøre. Flaks du svarte noe i alle fall, ellers kunne det jo være at ingen kom og hentet stakkars Kamilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå