Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Feilsendte, samlivsrelevante SMS-er - hva gjør man med dem?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Jeg hadde nok svar at det var feil nr, men om det bare hadde vært noe "uskyldig" så hadde jeg kanskje spillt med en stund.

Minner meg om en venninne som tok hustelefonen når det ringte, og fyren i telefonen var overbevist om at hun var dama hans, enda hun prøvde å si at han hadde ringt feil. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, jeg pleierå kødde med det :p Fikk en feilsendt melding en gang: "Nå er Kamilla alene igjen i barnehagen, og venter på pappa". Da svarte jeg at ikke faen om jeg skulle hente den snørrungen, hun kan gå hjem selv. Såvidt jeg husker fikk jeg ikke noe svar tilbake

Lenke til kommentar
hehe, jeg pleierå kødde med det :p Fikk en feilsendt melding en gang: "Nå er Kamilla alene igjen i barnehagen, og venter på pappa". Da svarte jeg at ikke faen om jeg skulle hente den snørrungen, hun kan gå hjem selv. Såvidt jeg husker fikk jeg ikke noe svar tilbake

haha! Fantastisk! Akkurat slik det skal gjøres ^^

Lenke til kommentar

Haha, litt morsomt. Håper det ikke fikk konsekvenser for den stakkaren meldingen var ment til. Etter å ha hengt i kvinnelogikktråden vet jeg jo hva kvinner kan komme på å gjøre.

Flaks du svarte noe i alle fall, ellers kunne det jo være at ingen kom og hentet stakkars Kamilla :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...