Myssi Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Det er feil sesong for dette...I know...,men jeg flyr til et varmere land om ikke så lenge så...neh...ikke så feil alikevel Jeg fant noe bra på illusion.no og lurer på om det er noen tips der ute om noe lignende er å finne i butikker i disse dager. Er ikke helt fan av å kjøpe klær online fordi da kan jeg ikke være sikker på om plagget sitter som ønsket. Turkis Kapri Jeans Glitter Bikini Noen ideer om hvor sommerklær selges i omvendt sesong? Endret 1. januar 2010 av Myssi Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Fysj så stygt. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Sånn bortsett fra at jeg er enig med snaffle over så vil jeg tro at du bare finner det på nettbutikker om dagen. Det er trossalt sprengkaldt i Kongeriket. Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Du finner nok en bod i det varmere landet som har noe lignende som det der. Er nok også mulighet for å finne håndkler med delfiner på og badedyr på samme sted. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Ja jøss, hadde en pen dame kommet bort til meg i den bikinien hadde jeg gått. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 For det var virkelig sånn vi mente det. Det jeg mener at det finnes masse bikinier som er finere enn den. Selv liker jeg de enkleste best. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Hvorfor ikke kjøpe sommerklærene der nede? Var nettopp i Australia, hvor det nå er sommer, og alle butikkene bugnet over av sommerklær for å si det sånn Og klærene er sikkert billigere og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå