ozakism Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har lyst til å lese fagbøker om psykologi og biologi. Vet det er utrolig mye man kan lese innenfor de feltene, men vil helst ha noe som er såpass "enkelt" i språket at en ufaglært person skjønner det. På lik linje med populær vitenskap, kan man kanskje si? Har allerede to bøker, 'The Lucifer Effect: How Good People Turn Evil' (psykologi) og 'Det egoistiske genet' (biologi), og de type bøker er veldig greie for meg. Som sagt, er klar over at det er UTROLIG mye spenende å finne her, men bare kom med alle gode forslag dere kan tenke på, så blir jeg fornøyd, hehe. På forhånd takk. :-) Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Kan jo prøve "Artenes opprinnelse" av Darwin? Har hørt den er ganske lettlest Endret 1. januar 2010 av Quitter Lenke til kommentar
ozakism Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Vet du om den finnes på norsk? (Mener så ha søkt etter en norsk utgave, uten hell.) Har prøvd å lese gjennom en engelsk utgave, men engelsk kunnskapene mine er desverre så begrenset at jeg ikke skjønte døytet. Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jepp, de har den på bokklubben: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....oduktId=1587450 Lenke til kommentar
ozakism Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Ja, nå føler man seg passe dum som ikke fant den selv, når det var så enkelt. Uansett, takker og bukker. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå