simena1 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei, er på utkikk etter ny mobil til en pris fra rundt 1000-3000kr. Det eneste jeg setter krav til er et best mulig kamera. Den trenger altså ikke ha touch skjerm eller masse fancy sensorer osv. Har ikke særlig peiling på hva som er nytt og gammelt innenfor mobilverdenen. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 LG KU990 eller Sony Ericsson c905 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hadde KU990 for lenge siden, den ble byttet ut med N82, som jeg mener har litt bedre kamera. Det får du også ganske billig i dag. Nå har jeg Pixon 12, som er den beste kameramobilen du får i dag. Vil du ha en smarttelefon er kanskje Satio bedre, men det ble Pixon 12 på meg. Fikk den til 3000,- på QXL, og et par par småting med Satio irriterer litt, som at du ikke kan slå på blitzen når du vil. Lenke til kommentar
fredrik5 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Google og Htc kommer veldig snart ut med en ny mobil som heter nexus one. selv om det "bare" er rykter foreløbig. tror man at den vil lanseres den 5. januar ca. og at den vil ha et kamera på 6 Mp. denne mobilen tror man vil koste 500$ altså ca. 3000 kr. og vil høyst sannsynlig selges fra googles websider Lenke til kommentar
simena1 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Takker for svar! Fikk ganske lyst på Pixon 12 til rundt 3500 på Finn, men jeg skal til Amerika i sommer så jeg kommer nok heller til å sjekke ut markedet da. Det er nok litt rimeligere i USA. Lenke til kommentar
conolo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Skal mobilen være vanntett også? Må den kunne tåle å være i menneskelige ekskrementer? Anbefaler Nokia N82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå