bruktCDplate Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hva menes med lokalt opptak til et studie? Tenker på forkurs til ingeniør.. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hm, at det er f.eks. høgskolen som foretar opptaket, og ikke f.eks. SO. Du skal altså henvende deg dit du vil søke. Med lokalt opptak menes opptak til masterprogram, videreutdanning- og påbygningstudier, utvekslingsprogram, enkeltemner samt noen typer bachelorprogram som ikke finnes i samordna opptak. Søknad om opptak til denne typen studium gjøres direkte til universitetet. - eller til en høgskole selvsagt. Endret 1. januar 2010 av greygenic Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Vil inn på forkurs og lurer på om karakterene mine vil spille noen rolle? Planlegger også å ta et fag som privatist, vil dette har noe å si når jeg skal søke forkurs? Lenke til kommentar
Juji Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Vil inn på forkurs og lurer på om karakterene mine vil spille noen rolle?Planlegger også å ta et fag som privatist, vil dette har noe å si når jeg skal søke forkurs? nja, sånn som det var iår på forkurs på UIS så fikk de som søkte først plass, var 1000 søkere eller noe sånt, og 500 plasser. Tror ikke snitt har noe og si. Hvilket fag skal du ta som privatist? Lenke til kommentar
bruktCDplate Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Har planer om å ta samfunnsfag som privatist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå