ListeKlovnen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år til alle på forumet (og alle andre) og ha det forteffelig i det nye året! Med gode hilsner fra Liste Klovnen! Lenke til kommentar
Such Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 godt nytt år. sitter inne med tett nese og ett tett øre jeg. jeg og bikkja. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Da må du ha det så godt du kan med bikja di og så må du huske og gi den noe godt siden det er nyttår Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 God nytt år til alle sammen. Lykke til med alle nyttårs forsettene. Nå er det leggetid her. Har en liten syk gutt som ikke syntes det var bitten kjekt når de store smellene fra rakettene kom klokka 12. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Et godt nyttår til deg, med håp om at resten av dette og det kommende året vil by på: lite mygg, mye molte, ørret og kreps, fønvind i nakken, varmt julivær, regelmessig avføring og god matlyst. Snill omgangskrets, vettug småfuggel, god glid i senga, avbalanserte slektinger og et greit skatteoppgjør! Da skulle jeg vel ha fått med det meste. Inntil da: Ha en riktig fin kveld og et godt nyttår. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Et velskrevet inlegg er alltid morsomt og lese Hvordan går det med sjoko pcen foresten? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Går ikkje så mykje på fram, fytta til sandefjord og pcen står er heima med delvis kobla kabler. Tenker på gjer noko med den kvar gang er heime med det blir ikkje noko av det. Men den skal bli ferdig. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, nei. Husk og skrive oppdatering i signatur når du blir ferdig da Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Da var juletoget og taler unnagjort. Kalkuner og festmåltider fordøyd. Raketter opp og ned, og i alle himmelretninger. Katta har forsvunnet og dukker kanskje opp igjen i en senere anledning. Klokken har ringt tolv og man har gratulert familie og bekjente. Halvt beruset eller ei skal man trava seg i seng med et nytt år i vente. Men dog så hever jeg champagneglasset og ønsker alle en riktig godt nytt år! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 måttte alle ha en fin dag! og godt nytt år! Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Godt nytt tiår btw jeg blir 18 den 24 april 2011 Husk å gratuler meg Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Godt nytt tiår btw jeg blir 18 den 24 april 2011 Husk å gratuler meg 2011? eller 2010?? Haha blir 16 9.April Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 20111 Det er bra April er beste måneden! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Huff, det er lenge til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå