notalive Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nå har jeg tatt et par bilder som forhåpentligvis kommer her: Første bilde: Bilde fra undersiden; måtte lage noe for å holde beltet oppe, ettersom det ellers ville hengt laaangt ned som neste bilde viser neste bilde: bilde uten belte: Dere kan sikkert komme med kommentarer hvis dere vil. Ettersom beltet er 7 studs høyt vil det nok bli en høy henger ... må vel ha 2 studs i bakkeklaring også, eller 3 som det er på lastebilen. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nokon som veit om nokon store internasjolane forum for lego? Gjerne med showoffs og byggelogger. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Yey! Fikk rambokniv i posten i går og 6 aktuatorer i dag i posten Bedre blir det ikke. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hehe, nei, dette er 25 cm med karbonstål (så kommer håndtaket i tillegg da...) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Og da er det relevant i lego-tråden.. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nei, men det kom jo i posten akkurat som Legoen Dessuten gikk jeg ikke noe nærmere inn på det. (Jeg gjør det jo nå, men....) Jaja, det skal iallefall bygges i dag Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ughh, to av luftbryterene og den ene aktuatoren er ødelagt To av bryterene lekker ved ca 1,5 bar trykk og det er jo nesten ingenting, pumpe og slanger klarer jo 3 bar uten problemer. Det virker som om de ikke er skikkelig forseglet på en måte... Den ene aktuatoren er drit treig og har lite kraft, har smurt Glidex på den, men den er fremdeles ganske dårlig. En av de andre var også treige, men den kom seg med Glidex'en. For de som lurer så er Glidex en slags grease som ikke korroderer på plastikk og gummi, dermed ryker ikke pakningene og O-ringene. Men skal gå inn i beinharde forhandlinger med han selgeren nå, så får vi se. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå har jeg dratt ned min gamle lego fra loftet, ble litt inspirert av denne tråden. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Samme her, det har kostet meg dyrt.... Tok helt av inne på Bricklink. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvor mye brukte du? Jeg fyrte av 1450,- omtrentlig Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hehe, jeg vet ikke om jeg vil tenke på det, men en god del mer enn 1400,- iaffal... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Alle lego byggeinstruksjonane mine Endret 6. februar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Piratlego & toglego rules Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har ingen bygget i det siste...? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Joda, jeg bygget sist i går Mottok traktorgraveren(8255), og damn det var mye pneumatikk! det var råere enn jeg hadde trodd Har vært litt mye stress i det siste, så har egentlig ikke hatt tid til å gjøre stort. Får se etter helga om jeg tar meg tid til å gjøre mer Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Sikker på at du ikkje meiner 8455? I så fall er eg grenselaust misunneleg Lenke til kommentar
notalive Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Doh, selvfølgelig mente jeg det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Castle Grayskull i Lego hadde vært keeeeeeeeeeeeegt Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hehe, hvor gammel sa du at du var? (bare terger deg litt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå