Gå til innhold

Den store eller lille Lego-tråden

KKake

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tatt et par bilder som forhåpentligvis kommer her:

Første bilde:

post-49203-1265142673_thumb.jpg

Bilde fra undersiden; måtte lage noe for å holde beltet oppe, ettersom det ellers ville hengt laaangt ned som neste bilde viser

post-49203-1265142987_thumb.jpg

neste bilde:

post-49203-1265143080_thumb.jpg

bilde uten belte:

post-49203-1265143741_thumb.jpg

Dere kan sikkert komme med kommentarer hvis dere vil. Ettersom beltet er 7 studs høyt vil det nok bli en høy henger ... må vel ha 2 studs i bakkeklaring også, eller 3 som det er på lastebilen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ughh, to av luftbryterene og den ene aktuatoren er ødelagt :(

To av bryterene lekker ved ca 1,5 bar trykk og det er jo nesten ingenting, pumpe og slanger klarer jo 3 bar uten problemer. Det virker som om de ikke er skikkelig forseglet på en måte...

Den ene aktuatoren er drit treig og har lite kraft, har smurt Glidex på den, men den er fremdeles ganske dårlig. En av de andre var også treige, men den kom seg med Glidex'en. For de som lurer så er Glidex en slags grease som ikke korroderer på plastikk og gummi, dermed ryker ikke pakningene og O-ringene.

Men skal gå inn i beinharde forhandlinger med han selgeren nå, så får vi se.

Lenke til kommentar

Joda, jeg bygget sist i går :p Mottok traktorgraveren(8255), og damn det var mye pneumatikk! det var råere enn jeg hadde trodd :p

Har vært litt mye stress i det siste, så har egentlig ikke hatt tid til å gjøre stort. Får se etter helga om jeg tar meg tid til å gjøre mer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...