notalive Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Er det en grønn 4x2x3(lbh)-kloss? bruker du slike? Edit: sånnen: http://www.vladimirpetkovic.com/blog/wp-co.../lego_brick.jpg Endret 31. januar 2010 av notalive Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg laget den smale og høye. Jeg har ikke sett på den andre skikkelig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jeg bygde denne for noen uker siden. Tok meg 1,5 dag, ene lørdagen satt jeg i 12 timer og bare bygde, ble helt oppslukt når ramma begynte å ta form og jeg så hvor stor den kom til å bli. Liker de nye Star Wars settene, selv om de er dyre. Denne kosta 1500,- på brio. De har bygget inn en genial løftearm som folder ut så man slipper å holde den i skroget. Endret 31. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Star wars lego var og er dritdyrt, har nesten aldri kjøpt noko av den. Men dei ser veldig nice ut, hadde eg hatt inntekt hadde det kanskje blitt andre bollar. Eg elskar å sitte å byggje i lang tid, og sjå den endelege modellen ta form. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Fuck deg Bytex! Nå fikk jeg sykt lyst til å kjøpe den, noe økonomien min ikke tillater atm. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jau, drømmen er å skaffe en Ultimate Collector's edition av Millenium falcon. Den er legos nest største sett noensinne og veier 15kg ferdig bygd. Fant den på Lego.no til 6000kr..litt for dyrt. Over 5000 deler. Men så tenker jeg, Venatoren hadde 1100 parts, og jeg sleit med plass på bordet allerede da. Måtte la mange poser bare stå rundt og plukke småting fra posene istedet for å strø alt på bordet. Hvordan gjør dere det med svære prosjekter? Åpner alle posene og sorterer etter farge? Eller bare lar det ligge i posene og plukke etterhvert? La bare de større delene i hauger på bordet, alt smågreiene lot jeg være i posene hele tiden. Endret 31. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
notalive Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Når det gjelder de siste fire modellene jeg kjøpte åpnet jeg bare alle posene og tømte de på hver sin plass i esken, og plukket etter hvert. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det største eg har bygd er Motorized bulldozer, då berre blanda eg alle delane oppå bordet og plukka når eg trengde dei. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hjemme så har jeg bygd en sånn en: Jeg kommer ikke hjem før den 18 Februar, noen ideér om hva jeg kan bruke den til når jeg kommer hjem? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Greit nok å tømme alt på bordet, men så har man episoden der jeg satt i en time (!) og lette etter den siste lille 2-punkts brikken og trodde jeg faktisk hadde mistet den under sofaen. Men den lå der. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Om millennium-falcon er den største, (og den er enorm), så kan de vel slenga ut ein link til den største nokonsinne? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Eg var ned i kjellaren og tok nokre bilete av legokassene, men opplastingsfunksjonen henger seg opp her.. Får legge dei til seinare. Fekk henta fram ei gamal gravemaskin, med to pneumatiske sylindrar. Eg VIL ha 8455, så eg kan bygge meir! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Det er visst Taj Mahal modellen som er den største ever. http://shop.lego.com/product/?p=10189&...7&ShipTo=NO 5299 pieces. Ser selvsagt bort fra 100kg custommade hangarskip og slikt. Men offisielle legosett. Endret 31. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 http://technic.lego.com/en-us/Movies/defau...0Design%20part1 Eg vil ha ei slik snor på rommet mitt Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg og kompisen min har bygget fartøyer i hele kveld. Kom fram til at hjul er bra likevel... Iaffal hjul av denne størrelsen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sjå kva eg her gøymt i kjellaren spoiler pga store bilete. Alle byggeinstruksjonane mine. RCX, PF, NXT, pneumatikk har litt for få pneumatiske sylindrar though :/ Den blå kassa er grei for sortering, fekk den på Lidl. Eg tok nokre få delar med meg opp 2 etasjer til rommet mitt, og mekka ihop den her: med automatisert pumpe, men eg har ikkje air tank.. Var sanneleg kjekt å få bygge litt igjen, eg trur eg må rydde plass i kjellaren og bygge opp att bulldosaren Lenke til kommentar
notalive Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nice! Det var ikke rent lite heller, og ser ut itl å være fine bruksanvisninger De gamle mine ser nok helt jævlige ut Ble aldri tatt vare på. Vel, blir annet med de nye jeg har. Og ja, rydd plass Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det gjer ikkje så mykje om du har øydelagt bruksanvisningane dine. Her er ein nettside med backup av dei fleste frå alle tider: http://www.brickfactory.info/ Lenke til kommentar
notalive Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja, men da må jeg ha pc-en på bordet når jeg bygger, og det er det ikke plass til. Vel, sånn egentlig, det går bra men er ikke god plass Lenke til kommentar
notalive Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 I går brukte jeg hele dagen på å bygge et transportbånd no ala . Tanken er å lage en lignende henger, men jeg bruker beltet fra bulldozeren i stedet for de som er brukt der. Jeg antar jeg etter hvert får bygge resten av hengeren rundt beltet og håpe på et greit resultat Tenkte å slenge opp et par bilder litt senere. Må lade kameraet først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå