KKake Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Kanskje jeg skal ønske meg noe Lego til jul? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ikke dumt! Ble bråstopp her for en tid tilbake. Tok en dags pause fra byggingen, og det ble til en måned eller tre. I helga bygde jeg opp 8285B, samt er snart ferdig med A. I tillegg til det bygget jeg opp bulldozeren. Dessverre mangler jeg noen deler for å gjøre ferdig 8285A. Jeg fatter ikke hvor delene er >.< Jeg vet jo at de skal være her en eller annen plass! Uansett, jeg har bestilt meg 2x 8258 som julegave til meg selv. Via bricklink, fra tyskland. Er usikker på hva den totale prisen ble, men forhåpentligvis mindre enn om de blir kjøpt i norge. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Noen som har bygget noe i det siste? Lenge siden noen har vært innpå her med forslag og sånt som det var masse av i begynnelsen Har selv noen beltekjøretøyer som skal testes ute når det er masse snø og dritt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Liker pc'er, og vurderer å kanskje bygge en lego pc i fremtiden. Ellers har det ikke vært mye legobygging de siste årene. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Det kunne blitt veldig stilig! Endret 10. desember 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Vet ikke hvor all legoen her i huset har blitt av. Noen som vet hvor man kan få tak i mye lego billig ? Endret 13. desember 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
notalive Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Mye og billig vet jeg ikke ... finn.no? Personlig bruker jeg bricklink.com. det er i alle fall enkelt å bestille enkeltdeler derfra. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lego er desverre ikke billig Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det er fordi Lego er kvalitet Har ødelagt 3-4 legobrikker i mitt liv... Og det var bare lange, tynne gjenstander (akslinger ect...) Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Prøver å sparke igang tråden her.... Det er jo vinter og da er det jo alltid litt morsomt å se om man kan lage farkoster som tar seg fram i snøen. Her er noe som har ligget i en skuff siden i sommer: Laget denne til bruk for anleggsmaskiner med veldig lavt tyngdepunkt, nesten 50:50 vektfordeling og VELDIG stiv ramme. Har laget det til slik at man bare kan sette på en modul med gravemaskin ect. En noe høyere og mykere ramme som er mer egnet til offroad kjøring. Den tok seg greit fram i nysnøen, men er litt tung så doble belter må nok til for å unngå at den synker nedi snøen og fyller beltene med drit. Høy vekt gjør på en annen side at ispigger på beltene faktisk vil fungere. Da bruker jeg bare sånne vanlige svarte klips greier og setter i hullene på beltene. Noe helt annet, en 6 sylindret stjernemotor. Den er åpen på den ene siden sånn at du kan se inni. Det blåe greiene er Loctite for å få den ene råden som er fast i ekte stjernemotorer. Har laget mye rare motorer, men liker denne best... Nå får dere komme med noe tøft. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Standard Lego er best , bygge byer/gater osv.....woot ! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg skal kjøpte tannjul stort og lite bare 2stk uten noe sett? vet noen hvor man får kjøpt deler? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg skal kjøpte tannjul stort og lite bare 2stk uten noe sett? vet noen hvor man får kjøpt deler? Prøv å ring inn til LEGO, ellers så har du BrickLink.com Lenke til kommentar
notalive Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Bricklink er awesome. Anbefaler siden. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 vet ikke om den er nevnt tidligere i tråden, men kom over denne siden akkurat, den kan jo ta legoen til et helt nytt nivå http://www.brickarms.com/toys/weapons.aspx går vel kanskje inn under voksenlego Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Flott å se at folk bygger med lego til tross for alder. Har ikke bygd noe skikkelig selv de siste to årene, men har alltid tatt bilde av de tingene jeg har bygd. Har stort sett ikke brydd meg om farger, da min tilgang på klosser er begrenset. Har også brukt mest vanlige klosser, men har også pneumatisk utstyr som er ganske tøft. Ble veldig fristet til å kjøpe mer når jeg så denne tråden, så får se etterhvert hvordan økonomien blir. Plass til legoen er også viktig, da det til tross for sin størrelse, faktisk tar stor plass. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Alder er ingen hindring, men jeg er veldig selektiv hvis jeg skal kjøpe et sett. Blir gjerne noe som ser veldig svært ut. Liker ikke å bli kjempefort ferdig. Det forrige settet mitt tok 2 dager (2x10 timer ellerno). Det var en av de store Star Wars-settene, Venator Class Destroyer. Den ble diiiger og kjempetung. Har ikke kjøpt noe nytt på ett års tid nå..har ikke plass til å stille dem ut, så de står bare og støver i et hjørne og blir flytta rundt på. Endret 28. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 http://www.julianaheng.com/lego-1992-black-knights-castle-6086-review-and-for-sale/ Husker stemninga når jeg fikk den på julaften i 92' Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 http://www.julianaheng.com/lego-1992-black-knights-castle-6086-review-and-for-sale/ Husker stemninga når jeg fikk den på julaften i 92' den hadde jeg også , fant bruksanvisningen i vinter og tenkte å se om jeg fikk bygd den opp, men fant jo selvsagt ikke igjen brettet da. og et nytt koster utrolig nok altfor mye penger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå