Gå til innhold

Den store eller lille Lego-tråden

KKake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hadde et lite anfall av Lego galskap i høst.

post-126245-1270226969,116_thumb.jpg

På bordet delene til DødsStjernen.

post-126245-1270226993,5996_thumb.jpg

Tok noen dager å bygge, men fornøyd med resultatet.

PS er over 40 :blush: , men min nevø på 9 er helt hekta på StarWars.

Lenke til kommentar

DENNE. bygde jeg som liten. helt til lillebroer min skulle vise den frem til mamma og mistet hele greia i bakken. mamma måtte gjemme lillebroren min fra mitt kokende raseri...

jeg pleide også å leke med lego samtidig som jeg tok opp seansen på kassett. hilarity ensues..

Den hadde jeg og! haha

Lenke til kommentar

Greit det, men Star Wars legoen er inn i helvete dyr, da. 6000,- for en stor kit er litt utenfor min rekkevidde.

Ble oppgitt når jeg var innom Brio forrige uke, og så en unge stå og browse lego sammen med bestefaren, som tydeligvis skulle spandere. Bestefar ville ikke bruke masse penger, og alt gutten fant var over 200,-

Bestefar plukka frem noen random småbokser men gutten ble bare oppkjeftig og opsternasig og ropte ting som "HÆ?! Er DEN for dyr!?? Jeg vil ikke ha den!"

Hadde jeg vært den bestefaren hadde jeg nappa ungen i øret og slept ham ut fra butikken og sagt "Når du er så utakknemlig kan du pelle deg ut i bilen"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Greit det, men Star Wars legoen er inn i helvete dyr, da. 6000,- for en stor kit er litt utenfor min rekkevidde.

I butikk er det sinsykt dyrt, ja. En del å spare på internett. Disse to settene kostst kr 4000,- pr. stk i butikk. Sparte flere tusen på å handle på nett. Fremdeles galematias, men som sagt det var i et øyeblikks anfall av legogalskap.

Hadde jeg vært den bestefaren hadde jeg nappa ungen i øret og slept ham ut fra butikken og sagt "Når du er så utakknemlig kan du pelle deg ut i bilen"

100% enig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Tok noen dager å bygge, men fornøyd med resultatet.

PS er over 40 :blush: , men min nevø på 9 er helt hekta på StarWars.

Dette var jo meget bra! Alderen står det ikke annet enn respekt av. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...