L4r5 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 DETTE var kult! http://forums.luxology.com/discussion/topic.aspx?id=28803 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Så jævlig genialt! Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg har sinnsykt lyst på 8275 MOTORIZED BULLDOZER, er det noen som kan banke vett i meg eller er det bare å kjøre på? PS: er 24 år Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Eg har den, det er verdt å bruke pengar på uansett alder Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Bestillte meg en fra ebay nå.. 1700 spenn var vel ikke så værst Jeg skjønte jo at påskeferie ikke var bra for meg Lenke til kommentar
brg Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hadde et lite anfall av Lego galskap i høst. På bordet delene til DødsStjernen. Tok noen dager å bygge, men fornøyd med resultatet. PS er over 40 , men min nevø på 9 er helt hekta på StarWars. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 DENNE. bygde jeg som liten. helt til lillebroer min skulle vise den frem til mamma og mistet hele greia i bakken. mamma måtte gjemme lillebroren min fra mitt kokende raseri... jeg pleide også å leke med lego samtidig som jeg tok opp seansen på kassett. hilarity ensues.. Den hadde jeg og! haha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Greit det, men Star Wars legoen er inn i helvete dyr, da. 6000,- for en stor kit er litt utenfor min rekkevidde. Ble oppgitt når jeg var innom Brio forrige uke, og så en unge stå og browse lego sammen med bestefaren, som tydeligvis skulle spandere. Bestefar ville ikke bruke masse penger, og alt gutten fant var over 200,- Bestefar plukka frem noen random småbokser men gutten ble bare oppkjeftig og opsternasig og ropte ting som "HÆ?! Er DEN for dyr!?? Jeg vil ikke ha den!" Hadde jeg vært den bestefaren hadde jeg nappa ungen i øret og slept ham ut fra butikken og sagt "Når du er så utakknemlig kan du pelle deg ut i bilen" Endret 2. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Brg: respekt Bytex: enig Ellers.. jeg har fått anfall å skal nå bygge alle legoene mine opp etter tegnig har fått klarsignal av madammen Lenke til kommentar
brg Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Greit det, men Star Wars legoen er inn i helvete dyr, da. 6000,- for en stor kit er litt utenfor min rekkevidde. I butikk er det sinsykt dyrt, ja. En del å spare på internett. Disse to settene kostst kr 4000,- pr. stk i butikk. Sparte flere tusen på å handle på nett. Fremdeles galematias, men som sagt det var i et øyeblikks anfall av legogalskap. Hadde jeg vært den bestefaren hadde jeg nappa ungen i øret og slept ham ut fra butikken og sagt "Når du er så utakknemlig kan du pelle deg ut i bilen" 100% enig. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hmm, når går man for langt i å bygge lego? http://www.tv2nyhetene.no/snop/nathan-droppet-advokatjobben-for-aa-bygge-lego-3174916.html Nå har han jo laget kunst da, så det er ok. Men jeg ble litt satt ut når jeg leste overskriften. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Han bør få gjere det han vil med livet sitt. Det hadde vel ikkje blitt like mykje oppstyr om ein båsbilsjåfør hadde slutta i jobben for å byggje lego. Idiotar som lagar blogginnlegg for å whine om at det er feil kan gå og henge seg sjølv. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 jau. Det er det jeg sier også. Og når han i tilleg lager noe som faktisk kan bety noe for mennesker så er jo det det viktigste. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 En stor blå og lemlestet Lego-mann betyr egentlig ikke mye for meg... Men hvis han finner glede i det så er det jo bra for han. Jeg vil heller ha penger, må få råd til mer deler vettu. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 http://www.tv2underholdning.no/broom/bygget-v8motor-av-lego-2885766.html Thats sick! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Tok noen dager å bygge, men fornøyd med resultatet. PS er over 40 , men min nevø på 9 er helt hekta på StarWars. Dette var jo meget bra! Alderen står det ikke annet enn respekt av. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Laget en slag-meisel-maskin-dings i går. Knuste knekkebrødet som moren min skulle ha til kvelds... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Laget en slag-meisel-maskin-dings i går. Knuste knekkebrødet som moren min skulle ha til kvelds... Bilde? 1 Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Laget en slag-meisel-maskin-dings i går. Knuste knekkebrødet som moren min skulle ha til kvelds... Bilde? +1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Bra initiativ, KongKake! Synd jeg ikke har lagt merke til denne tråden tidligere... Jeg er glad jeg får holde på med Lego når jeg er på skolen Endret 24. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå