Gå til innhold

Den store eller lille Lego-tråden

KKake

Anbefalte innlegg

Har droppet flere lego-prosjekter inntil jeg får skaffet og hengt opp noen hyller i leiligheta. Hadde et lite star wars-boom, men så skjønte jeg jo at jeg ikke har plass til modellene noensteder, så det står bare stabla oppå hverandre oppå en gammel TV..lite vits, liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke at Lego.com er det billigeste alternativet. Foretrekker Bricklink da det er billigere og sikkert like kjapt og pålitelig. På Lego.com så går dessuten delene "ut på dato" av og til, dvs at noen deler får du ikke tak i så veldig lenge før de fjerner dem igjen.

Jeg har selv forsøkt å kjøpe deler der og da sa de at mesteparten av delene jeg spurte etter var utgått og de hadde ingen inne på lager.

Lenke til kommentar

Jajamen! LEGO-kjøpet er eit faktum, var lenge klar for å pusle saman ein millenium-falcon, men då den var lite tilgjengeleg for gårsdagens impulskjøp, gjekk eg heller for ein søt lastebil frå Technic-sortimentet. 8258

Denne: 8258-0000-xx-12-1.jpg

Edit: Er ferdig med bilen, som synde seg å vera ei fullt operativ trekkvogn, i tillegg til den greit fungerande kranen. Seier greit fungerande, sidan eg sakna rekkevidde på han, med teleskopet på jibben fullt utstrekt og kranen lagt horisontalt var eg jamt med labbane...

Trekkvognaspektet skal utnyttast, og eg er i ferd med å lasta ned design by me, så eg kan laga ei tralle å lesse på. Tenkte å laga ei utrekkbar tralle med scene og lastekrakk... Kan verte spanande dette.

Endret av Mephistopheles
Lenke til kommentar

Ferdige sett er sjølvsagt mest attraktivt, men eg vil ha ein henger på lastebilen før eg går vidare. Har ein klar idè om korleis eg vil ha han, så eg lasta ned designprogrammet frå Lego. Inntrykket eg fekk var at det var lite deler, knotete brukergrensesnitt osv. så eg vart ein smule skuffa...

Kanskje det fins ein plugin for autoCAD?

Lenke til kommentar

LeoCad var fint som fy! Er i gang med å lasta ned tilleggspakken med klossar, som eg vonar inneheld dei panela eg treng på hengeren. Tenkte på ein henger alà denne: semi7.jpg Her ser de tilhengeren i utstrekt stilling.

Bilen er av same type som modellen, om ein ser vekk frå at lengda av modellen er litt utanfor skaleringa...

Tenkte å lage ei uttrekkbar tralle, med brems på hjula til uttrekkinga. I tillegg kjem sjølvsagt jekkar som held vogna på plass når ho står utan bil. Krakk vil eg og laga til, eg må berre får betane på plass i leoCad, så er eg i gang. Vil og modifisera skjeva på bilen ein smule, så eg får lås på ho, utan å måtte setje i aksling for å låse på plass hengeren.

Lenke til kommentar

Har fått eksperimentert mye de siste dagene og laget gravemaskinarmer og kraner og det som verre er. Har desverre ikke fått så mye tid i det siste pga motorhavari på en drittbil og et forsøk på å selge den.

Men har iallefall komt igang igjen :)

Har fått laget en kran ala den på lastebilen, bare endel større.

Lenke til kommentar

Hugsar ikkje antalet maskinar dei hadde gåande, men ser for meg eg kunne fått fleire enn ein type klossar... Utfordringa hadde vore å kome inn med hengaren ein dag dei laga Technic... Har byrja å nynne på Johnny Cash sin gamle slagar no; "one piece at the time", medan eg drøymer om ein jobb på lego-fabrikken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...