Tommelom Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg prøver å fikse opp en HP Pavilion bærbar. Kjøleribbene var fullstappet av støv og hadde store varmeproblemer. Dette er nå fjernet, men et merkelig problem gjenstår. Når den er kald starter den uten problemer. Men etter at den har stått en stund og man prøver å reboote, henger maskinen konstant på "Starter windwos" skjermen med flagget. Starter man den på nytt igjen da umiddelbart kommer man til "Start gjenoppretting" eller "Start som normalt" skjermen. Velger man "gjenoppreting" kommer man (til slutt) faktisk inn i windows igjen. Men ved neste reboot er det samme ulla. La maskina stå en time og velg "Start som normalt" virker alt helt fint. Det samme skjer om jeg prøver å boote en minnepeinne med windows på. Det henger også under oppstartbilde når maskina er varm. Det virker på meg som om noe er fysisk ødelagt i maskina, men kan ikke begripe hva det kan være. Spesielt siden den virker fint om man først kommer seg inn i windows. Endret 31. desember 2009 av Tommelom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå