minrompe Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg har tenk å kjøpe ny data. og da skal jeg selfølgelig bygge selv første ganga btw ^^ så lurte jeg på om AMD Athlon II X4 620 er en kraftig prossesor ? ossen ligger den an i forhold til andre prossesorer ? vet at det ikke er den nyeste fra AMD men tenkte jeg kunne prøve den... Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Den er rimelig ny. Den gir veldig god ytelse for pengene, om du bruker programmer som klarer å utnytte mange kjerner. Tror ikke du blir skuffet om du kjøper den, skulle være kraftig nok til alle skjermkort opp til 1200 kr(kraftig nok til å ikke bli kraftig flaskehals). Lenke til kommentar
minrompe Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Den er rimelig ny. Den gir veldig god ytelse for pengene, om du bruker programmer som klarer å utnytte mange kjerner. Tror ikke du blir skuffet om du kjøper den, skulle være kraftig nok til alle skjermkort opp til 1200 kr(kraftig nok til å ikke bli kraftig flaskehals). hadde tenk å kombinere den med HD5770. ossen funker den sammen med den tror du? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Joda, det vil fungere fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå