tristessor Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Hei! Jeg setter opp en budsjett pc for en kompis. Alt ser ut til å funger helt ok, helt til Creative pci 128(Ct 4810)lydkortet blir satt inn. Da kommer det bluescreen og alt henger. Er det noen som har en løsning? Linken til en pacth e.l? Eller må jeg sende det tilbake til Komplett, og vente i ukesvis på et nytt kort? OK. Her er systemet: OS: Win 98se Abit Kt7a Duron 800 Creative Anhilator Geforce 256 320mb Mosel ram. Seagate 15,3 Gb Barracuda. Jon A. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 har du testa kortet i ei anna maskin da? Lenke til kommentar
tristessor Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Hei! Nei jeg har vel egentlig ikke det. Men jeg mistenker fortsatt kortet. Det blir alltid et eller annet kødd når du setter inn et soundblaster kort. Jon A. Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Om det er integrert lydkort på hk må du skru av det i bios... prøv en annen pci slot. Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Hei! Jeg tror at feilen da er at driverne kanskje ikke er av de nyeste, peøv å last ned nyere drivere, det gjorde jeg og bluescreen forsvant.. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Prøv å sette kortet i en annen PCIslot Lenke til kommentar
turboduron Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 hei. hadde selv problemer etter mottak av nytt abit-kort fra komplett sist uke. viste seg dem hadde lekt seg med det selv og lagt inn en annen versjon av bios før dem sendte det til meg. jeg gikk til abit sine hjemmesider og lastet den siste biosen der og flashet biosen. da var alle problemer løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå