Krishell Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Tja en 100-300 Kr.... Og til dere andre! HJELP MEG DA istedet for å si dette blir ban! ARgh trudde jeg skulle få hjelp liksom! så jeg satt og refresha topicen i 3 timer i strekK!!!!!!!!!!! Har ikke fått noen forslag enda og jeg fortsetter og bumpe til jeg får svar, jeg refresha siden i 3 HELE timer! Dette er ikke et hjelpe forum.. er diskusjonsforum. så du kan ta med deg den refresha topicen på samme sted du har fingern din Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Tja en 100-300 Kr.... Og til dere andre! HJELP MEG DA istedet for å si dette blir ban! ARgh trudde jeg skulle få hjelp liksom! så jeg satt og refresha topicen i 3 timer i strekK!!!!!!!!!!! Har ikke fått noen forslag enda og jeg fortsetter og bumpe til jeg får svar, jeg refresha siden i 3 HELE timer! Foreslår at du søker litt rundt, og finner du ikke det du har behov for, tar du spørsmålet ditt videre til news, prøv gjerne gruppen no.teknologi.audio. Og vær så snill å ikke hør ut som du FORLANGER å få svar, da er du nesten garantert å ikke få det. Som man spør, får man svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå