-FusioN- Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei Hei Hei! Jeg og Min Bror skal ha ny mikrofon.... Hva er den beste? Vi vil helst bestille fra nettet Forslag? Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Forslag?!? - Har veldig dårlig tid! Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Cum un! Forslag dah"! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 hvorfor i helvete skal han bannes? Hjelp han da! Vet ikke om noen nettbutikker som har det, men Norsk Musikk i oslo selger iallefall mikrofoner Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 hvorfor i helvete skal han bannes? Hjelp han da! Vet ikke om noen nettbutikker som har det, men Norsk Musikk i oslo selger iallefall mikrofoner Fordi han bumper tre ganger på tre timer? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Prisantydning hadde sikkert hjulpet litt Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kutt ut denne bumpingen -FusioN-. Du hadde fått raskere svar med bedre emnefelt. Ser jeg deg bumpe en gang til havner du på ban-listen. Lenke til kommentar
Gunnar Lium Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hva skal dere ha micen til? Micer koster fra 15 kroner til over 50.000... til dyreste er best... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hvis det skal brennes av et firesifret antall kroner: kjøp en tokanals micforsterker og en god studiomic med stativ og skjerm... Lenke til kommentar
-FusioN- Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Tja en 100-300 Kr.... Og til dere andre! HJELP MEG DA istedet for å si dette blir ban! ARgh trudde jeg skulle få hjelp liksom! så jeg satt og refresha topicen i 3 timer i strekK!!!!!!!!!!! Har ikke fått noen forslag enda og jeg fortsetter og bumpe til jeg får svar, jeg refresha siden i 3 HELE timer! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 www.google.com , søk på microphone review og let sjæl da, ikke forvent at folk skal stå på pinne for deg! Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Se på lydkort - headset på komplett.no. Har noen mic'er der, og til 100-300 kroner er det uansett ikke kvalitet du kjøper. Ellers har Behringer noen billige dynamiske mic'er, som er greie til det meste... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Trenger virkelig hjelp til å finne en MIC. Let litt skjøl da vel.. Unødvendig tid og plass til slikt tull.. Gå ned til sentrum og kjøp en enkel MIC da vel til noen hundre. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Tja en 100-300 Kr.... Og til dere andre! HJELP MEG DA istedet for å si dette blir ban! ARgh trudde jeg skulle få hjelp liksom! så jeg satt og refresha topicen i 3 timer i strekK!!!!!!!!!!! Har ikke fått noen forslag enda og jeg fortsetter og bumpe til jeg får svar, jeg refresha siden i 3 HELE timer! Det har da ikke en dritt å si hvilken mic du kjøper hvis du ikke skal smelle av mer enn et par camilla'er. Kjøp så dyrt som du har råd til! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Har ikke fått noen forslag enda og jeg fortsetter og bumpe til jeg får svar Jeg hadde ikke hatt noe problem med å hjelpe deg, jeg sitter inne med flere gode tips innen prisklassen du er ute etter, men med den holdningen du har avstår jeg fra å svare, kom med en annen holdning, så blir det litt mer givende å hjelpe deg. (Beklager off-topic post, men ville bare ha gjort dette klart. Feilpostet er tråden også.) Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Til spilling er vell labtec micer bra og rimelige microfoner.. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg er helt enig med Ar`Kritz. til den prisen kan du labbe inn i hvilken som helst sjappe som selger radio/tv og kjøpe den de anbefaler. Spiller ingen rolle. Til den prisen får du kun en kjip dynamisk mikrofon. Nå veit jeg ikke hva du forventer, ei heller hva du skal bruke den til. Skal du ha noe forhlodsvis brukbart så må du nok ut med minst et laken. Da kan du få en billig kondensator mic. Kanskje bedre lykke med et spørsmål som dette på et musikk-forum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå