Janti Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hei Jeg bruker to datamaskiner på en Netgear-ruter, og det går mye tregere enn når jeg bruker én. Tidligere var det ikke noe problem, men jeg har nettopp flyttet til et nytt sted, uten at jeg egentlig forstår at det burde ha noe med saken å gjøre. Nettleverandør er Get. Kan det være en enkel løsning på dette, tro? Jan Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Bruker du trådløst nettverk? Da må du tenke på at båndbredden som er oppgitt blir delt på antall enheter som er tilkoblet. Likevel burde ikke være noe stort problem i de fleste tilfeller. Hva er det som går tregere, er det nettet, eller filoverføring eller noe annet? Har du prøvd med en datamaskin påkoblet etter at du flyttet til nytt sted? Lenke til kommentar
Janti Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Bruker du trådløst nettverk? Da må du tenke på at båndbredden som er oppgitt blir delt på antall enheter som er tilkoblet. Likevel burde ikke være noe stort problem i de fleste tilfeller. Hva er det som går tregere, er det nettet, eller filoverføring eller noe annet? Har du prøvd med en datamaskin påkoblet etter at du flyttet til nytt sted? Ja, jeg bruker trådløst, Netgear. Det var aldri noe problem der jeg bodde før, med de samme maskinene. Det er nettet som er tregere, tar tid å komme fram til nettsider osv. Med bare en maskin påkoplet går det fort og greit, som det skal. Vennlig hilsen Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå