Manlulu Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg sitter på nette via kabel nå, men har en bærbar på fanget som jeg ikke får kobla opp trådløst. Jeg får kobla den til rutern, men kommer ikke på nettet med den. Vet ikke om dette har noe å si, men når eg kjører en Connection Wizard til på ruten, får jeg opp: Test ADSL(ATM OAM) loopback test FAIL. Ringte telenor for noen dager siden, men som alltid så er de no good. "vent til 5. januar, da skal linja di være i orden".. Noen som kan hjelpe? Edit: Rutermodemet er en Zyxel Prestige 660hwt Endret 31. desember 2009 av Manlulu Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har du vært inne på web oppsettet til ruteren og sjekket litt rundt der. Ang den trådløse delen? Noen ganger, kan Wizard delen av ett oppsett svikte, og hvis kunnskapen rundt nett og ruter, så kan ruteren lett settes opp manuelt. Bruker du kun modem/ruteren fra Telenor? Og siden Telenor sier selv at det er noe galt, men likevel har du kabel forbindelse, er jo linja di bra. Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Start>Kjør>CMD>Ipconfig Skriv dette inn i nettleseren din, vanligvis 192.168.10.1 (Kan variere) Sett opp det trådløse nettverket på nytt! Good Luck Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for svar Telenor sente meg et nytt rutermodem. Viste seg at jeg hadde for gammelt modem. Problem løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå