Gå til innhold

Fortell om ditt gode kjøp


Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte vi kunne dele kort om våre handler vi har vært ekstra fornøyde med.

Er jo alltids morro og høre hva folk virkelig har blitt positivt overrasket over som de selv har kjøpt, og som skaper et lite smil for deg selv første gangen du prøver det.

Det kan jo også virke som en anbefaling til andre som vurderer å handle noe av det samme :)

 

Personlig er det to av tingene jeg har handlet som overrasket meg positivt og som jeg fortsatt er veldig fornøyd med;

 

Objektiv - Canon 70-200mm f/2.8L IS USM

Blits - Canon Speedlite 580 EX II

 

Blitsen var jeg meeeeget fornøyd med, så den skal jeg ha en til av og kjøre trådløst med Canon ST-E2 senderen. (Eller nå som jeg handler EOS 7D har jo denne innebygget trådløs Speedlite sender).

 

Fortell om DITT kjøp som gjorde at du smile litt ekstra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nikon AF-S 70-200mm f/2.8 VR mkII :)

 

Utenom det falt jeg over et prakteksemplar (= nytt) av AF-D 180mm f/2.8 som jeg er veldig fornøyd med, billig var det også. Forøvrig viste det seg at utgaven jeg fikk var det absolutt første som rullet ut av fabrikken av den nyeste versjonen av AF-D 180mm f/2.8.

 

Videre kan jeg nevne D3 og AF-S 24-70mm f/2.8 (kombinasjon som jeg bruker nesten daglig).

Lenke til kommentar

Dette kommer vel ikke som noen bombe, men min AI 105mm f/2.5, kjøpt fra KEH.com i BGN-kvalitet for ganske nøyaktig 1000 kroner inklusive porto og moms, var et sinnsykt godt kjøp.

 

Et fantastisk godt og skarpt objektiv med drømmebokeh og nydelig fargegjengivelse. Funker glimrende på alle fatninger. :thumbup:

Lenke til kommentar

- Canon EF 70-200mm f/4L IS USM til 8000 kr. inkl mva. og frakt fra unaiten når dollaren var på sitt laveste. Har riktig nok ikke brukt objektivet så mye ennå, men regner med storbruk til våren.

 

- Canon EOS 50D til 7995 kr. i sommer. Var på FotoVideo en lørdag og var ekstremt nære på å kjøpe huset til 8995. Holdt meg i skinnet og stakk innom mandagen etter. Da var det en tusenlapp rimeligere gitt :)

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Det beste kjøpet, rent kronemessig, må være en Olympus ZD 35mm f/3.5 som jeg fikk kjøpt for 1100,- på Heathrow.

 

EOS 30D til 3995,- må også anses som et godt kjøp.

 

Det utstyret som har imponert meg mest, er faktisk Olympus ZD 40-150mm f/4-5.6 og Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5. Men sistnevnte er nå solgt.

 

Tom

Lenke til kommentar

Nikon 24-70 til 7000 kr

Nikon 70-200 VR like før den fløy til 18 000 kr til 9500 kr, solgt for 10500 1,5 år senere.

 

Zeiss 100 mm til 7-8000 kr, skulle være brukt, var jo klin ny.

 

 

Om jeg kan legge til; macbook pro til 5000 så og si ny (kjøpt fra hjemmepcavbrudd på jobben - fikk den dagen før bursdagen min, hoppet opp og ned av glede da kollegaen min sa prisen)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...