Gå til innhold

Fant raketter med styrepinne, hva gjør jeg?

Geggse

Anbefalte innlegg

Brenn de i peisen!

Anbefales ikke, jeg kuttet opp en rakett for 10 år siden og la `en liten kule av 100 i peisen for å så tenne opp.

På utsiden så jeg ett blått lys i alle vinduene og askedrit over alt.

Mens jeg støvsugde opp asken tok støvsugeren kvelden pga asken.

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ute og kjører på en vei på dagtid da jeg plutselig oppdager at jeg ligger i 84 i 60-sonen. Skal jeg kontakte politiet? (kanskje et litt søkt eksempel, men det de ikke vet har de ikke vondt av!)

Skyt de opp ffs!

Hurtig endring: Støtter innlegget til arjato. Vi pleier alltid å stikke på hyttetur i Indre Gokk. Der kan man skyte og herje uten at noen bryr seg. :)

Endret av Sinnsyk asylaspirant
Lenke til kommentar
Brenn de i peisen!

Anbefales ikke, jeg kuttet opp en rakett for 10 år siden og la `en liten kule av 100 i peisen for å så tenne opp.

På utsiden så jeg ett blått lys i alle vinduene og askedrit over alt.

Mens jeg støvsugde opp asken tok støvsugeren kvelden pga asken.

Haha, alltid moro da man får en sykt bra ide som gåt så heftig galt^^

Altså moro for oss, ikke deg :D

Lenke til kommentar

Skyt dem opp om du tør. Pass på though, før du vet ordet av det så kan politiet stå i sivilt og se deg, selv på de mest øde usannsynelige plasser. Det fikk jeg erfart 30. Desember. Det var ikke raketter med styrepinne i mitt tilfelle, men det var nok til en advarsel og nesten anmeldelse >.<

Lenke til kommentar

Fyr de opp. Ingen naboer som kommer til å tenke på og bry seg engang om naboen fyrer opp fyrverkeri i nyttårstider.

Om noen jeg kjenner hadde bedt meg om å ikke sende opp raketter om jeg hadde noen få hadde jeg blitt så oppgitt at jeg tror jeg hadde dødd.

Lenke til kommentar
Jeg er ute og kjører på en vei på dagtid da jeg plutselig oppdager at jeg ligger i 84 i 60-sonen. Skal jeg kontakte politiet? (kanskje et litt søkt eksempel, men det de ikke vet har de ikke vondt av!)

Jeg er ute og kjører på en vei på dagtid da jeg plutselig oppdager at jeg ligger i 60 i 60-sonen. Skal jeg gasse opp til 84 da?

Lenke til kommentar

Jeg er ute og kjører på en vei på dagtid da jeg plutselig oppdager at jeg ligger i 60 i 60-sonen. Skal jeg gasse opp til 84 da?

Hahaha. Bra. Hvis vi skal anvende ditt eksempel på førsteposten blir den sånn:

Hei. Jeg fant IKKE akkurat noen pinneraketter. Derfor lurer jeg IKKE på hva jeg skal gjøre nå. :)

Det blir for dumt å bryte loven helt bevisst, men mitt poeng er at når uhellet er skjedd trenger man ikke blåse problemet større enn det er!

Endret av Sinnsyk asylaspirant
Lenke til kommentar

Hvis han først skyter de opp, trenger han ikke melde seg selv til politiet, men å kun besitte de er ikke noe han har gjort med vilje :) Hvis han bevisst skyter opp pinneraketter mot loven (eller kjører i 84 i 60-sonen) ville han jo vært helt ko-ko hvis han meldte seg selv, men det betyr ikke at han må skyte de opp, eller gasse opp til 84.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...