i93 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Brenn de i peisen! Anbefales ikke, jeg kuttet opp en rakett for 10 år siden og la `en liten kule av 100 i peisen for å så tenne opp. På utsiden så jeg ett blått lys i alle vinduene og askedrit over alt. Mens jeg støvsugde opp asken tok støvsugeren kvelden pga asken. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hadde nok reist en plass med lite folk og sent de opp. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Jeg er ute og kjører på en vei på dagtid da jeg plutselig oppdager at jeg ligger i 84 i 60-sonen. Skal jeg kontakte politiet? (kanskje et litt søkt eksempel, men det de ikke vet har de ikke vondt av!) Skyt de opp ffs! Hurtig endring: Støtter innlegget til arjato. Vi pleier alltid å stikke på hyttetur i Indre Gokk. Der kan man skyte og herje uten at noen bryr seg. Endret 2. januar 2010 av Sinnsyk asylaspirant Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er ute og kjører på en vei på dagtid da jeg plutselig oppdager at jeg ligger i 84 i 60-sonen. Skal jeg kontakte politiet? (kanskje et litt søkt eksempel, men det de ikke vet har de ikke vondt av!) :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Brenn de i peisen! Anbefales ikke, jeg kuttet opp en rakett for 10 år siden og la `en liten kule av 100 i peisen for å så tenne opp. På utsiden så jeg ett blått lys i alle vinduene og askedrit over alt. Mens jeg støvsugde opp asken tok støvsugeren kvelden pga asken. Haha, alltid moro da man får en sykt bra ide som gåt så heftig galt^^ Altså moro for oss, ikke deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Lever dem som sprengstoff til politiet. Kjipt hvis du blir sett fyre dem opp og får 10000kr i bot... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Om noen ser deg, og ringer til politiet sier du bare at noben hater deg og sier alt for å få livet ditt surt. Problem løst Lenke til kommentar
Megaman42 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skyt dem opp om du tør. Pass på though, før du vet ordet av det så kan politiet stå i sivilt og se deg, selv på de mest øde usannsynelige plasser. Det fikk jeg erfart 30. Desember. Det var ikke raketter med styrepinne i mitt tilfelle, men det var nok til en advarsel og nesten anmeldelse >.< Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Raketter er lett verdt 10000 da Men fra spøk til halvor, skyt de opp. LIksomedit: har du dem enda? Iåfall ville jeg ikke skutt dem opp, det skulle du gjort på torsdag! Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Har rakettene ennå, så for se over helgen hva jeg gjør. Bruker de uansett ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Forleng lunte og fyr de opp på trappa til Politiet Eller skyt de opp fra naboens hage Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Fyr de opp. Ingen naboer som kommer til å tenke på og bry seg engang om naboen fyrer opp fyrverkeri i nyttårstider. Om noen jeg kjenner hadde bedt meg om å ikke sende opp raketter om jeg hadde noen få hadde jeg blitt så oppgitt at jeg tror jeg hadde dødd. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Snakka med en politimann i dag. Han sa jeg måtte bare stikke innom stasjonen med de, evt brannstasjonen. Så blir til at jeg leverer de på onsdag ser det ut som. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Skal du ha adressen min så kan du heller sende de til meg ? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Creds for at du er sinnsykt lovlydig. Håper politifolka er takknemlige for at du bruker masse av din tid på det, men ikke forvent det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg burde vel egentlig ikke bli overrasket over at noen holder seg på lovens side, men WHAAAT?! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er ute og kjører på en vei på dagtid da jeg plutselig oppdager at jeg ligger i 84 i 60-sonen. Skal jeg kontakte politiet? (kanskje et litt søkt eksempel, men det de ikke vet har de ikke vondt av!) Jeg er ute og kjører på en vei på dagtid da jeg plutselig oppdager at jeg ligger i 60 i 60-sonen. Skal jeg gasse opp til 84 da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Haha, det er en så annerledes situasjon at jeg ikke engang skal skrive mer om det. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg er ute og kjører på en vei på dagtid da jeg plutselig oppdager at jeg ligger i 84 i 60-sonen. Skal jeg kontakte politiet? (kanskje et litt søkt eksempel, men det de ikke vet har de ikke vondt av!) Jeg er ute og kjører på en vei på dagtid da jeg plutselig oppdager at jeg ligger i 60 i 60-sonen. Skal jeg gasse opp til 84 da? Hahaha. Bra. Hvis vi skal anvende ditt eksempel på førsteposten blir den sånn: Hei. Jeg fant IKKE akkurat noen pinneraketter. Derfor lurer jeg IKKE på hva jeg skal gjøre nå. Det blir for dumt å bryte loven helt bevisst, men mitt poeng er at når uhellet er skjedd trenger man ikke blåse problemet større enn det er! Endret 4. januar 2010 av Sinnsyk asylaspirant Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis han først skyter de opp, trenger han ikke melde seg selv til politiet, men å kun besitte de er ikke noe han har gjort med vilje Hvis han bevisst skyter opp pinneraketter mot loven (eller kjører i 84 i 60-sonen) ville han jo vært helt ko-ko hvis han meldte seg selv, men det betyr ikke at han må skyte de opp, eller gasse opp til 84. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå