Canis Lupus Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Var en snartur i de dype skoger i går og fikk et par snapshots av denne karen... Ka dokker trur....? (tatt med 7D & 55-250 IS) Endret 1. januar 2010 av grunert Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Er ikke ofte man får tatt noe av en slik en! Ikke dumt Endret 1. januar 2010 av Thomhess Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg synes utsnittet ble litt rart.... Synes verken ulven er midtstilt eller i det gylne snitt. Kanskje bare jeg som blingser litt? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg synes utsnittet ble litt rart.... Synes verken ulven er midtstilt eller i det gylne snitt.Kanskje bare jeg som blingser litt? På en måte litt enig, men på en annen måte uenig. Du burde vel kanskje hatt itt mer på venstresiden, men ikke så mye. Synes det var bra at den ikke var helt midtstilt, men som sagt; bittelitt ekstra på venstresiden hadde gjort seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå