Gå til innhold

Trenger nytt MMORPG

Anbefalte innlegg

Age of Conan? Det var et av de kjedeligste spillene jeg har spilt på lenge, så holder meg nok unna. Flyff? Hørt om det, men ikke giddet prøve det ennå.

Fallen Earth var på 4.84GB, men jeg måtte også laste ned en patch på ca 780MB. Det stemmer nok at det blir 5.5GB til sammen. Har for øvrig spilt det en del, men det var ikke noe for meg. Det var ikke direkte dårlig, men ikke noe jeg kunne tenkt meg å bruke tid på. ;)

Dekaron? Aldri hørt om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, etter å ha spilt LotRO stort sett siden starten vil jeg ikke si jeg ikke liker sjangeren. Derimot vet jeg at jeg kommer til å bruke flere måneder eller år på et bra MMO, så jeg tillater meg å være svært kresen. ;)

Edit: Har for øvrig forhåndsbestilt Star Trek Online, som jeg nevnte. Dessuten ser jeg frem til DC Univese Online og Star Wars: The Old Republic, så jeg håper minst ett av de er verdt å bruke tid på. Det er bare så altfor mye som må stemme. Communityet må være modent, historien bra, kampene underholdene og så videre. Dessute må det ha en sjel, og jeg må like å surre rundt uten mål og mening mellom questene. Om det i tillegg har bra crafting er jeg solgt. Men hittil har kun LotRO, og til en viss grad WoW og EverQuet 2, oppfylt de kravene.

Edit 2: CS? Jeg spilte Camper-Strike i et kvarter før jeg ikke gadd mer.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

da vet jeg ikke om jeg gidder å vente på at patchinga av fallen eearth skal bli ferdig. fikk ned første patch på 3Gb men nå står den og henger på en patch på 1,1Gb. har prøvd i 12 timer snart.

edit: jaja da blir det ikke noe test på meg av dette. får bare opp dx v3v err=21 feil fra launcheren

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...