ChuckBass^ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Heisann. Skulle slå på pcen idag, og etter jeg logget meg inn på brukeren min, kommer dette opp: http://bildr.no/view/557748 Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har restartet pcen flere ganger, i håp om at denne feilmeldingen skal forsvinne, men neida. Det er noe med windows defender, skulle åpne det istad, og samma feilmeldingen kommer opp. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Siden du har XP kan du jo avinstallere Windows Defender fra fjern/legg til programmer i kontroll-panel. Prøv det . Har du også Microsoft Security Essentials Antivirus installert ? - Lenke til kommentar
ChuckBass^ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Siden du har XP kan du jo avinstallere Windows Defender fra fjern/legg til programmer i kontroll-panel. Prøv det .Har du også Microsoft Security Essentials Antivirus installert ? - Nei, har ikke Microsoft Security Essentials Antivirus. Prøver å avinstallere windows defender nå. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Om du vil fortsette å bruke Defender last ned offline installasjon pånytt fra Microsoft og installer det om igjen. http://www.microsoft.com/downloads/details...amp;mg_id=10134 Som et alternativ kan du benytte malawarebytes MBAM som er mye bedre enn defender. http://www.malwarebytes.org/mbam.php For real-time beskyttelse må du "kjøpe" registrert full versjon som koster ca 150 norske kroner. Free versjonen gjør kun scan on-demand . Lenke til kommentar
ChuckBass^ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Lastet ned windows defender igjen nå, men dette kom opp under installasjonen: Service "windows defender" (WinDefend) failed to start. verify that you have sufficient privileges to start system services. Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Last ned og installer freeware versjonen av MBAM og gjør en scan. Kan hende du er infisert med noe . Er du administrator på PCn og var innlogget med administrator rettigheter når du installerte defender så skal det funke. For å sjekke WinDefend servicen - åpne kontroll panel - gå til administrative verktøy - og dobbeltklikk services - på Windows Defender servicen : høyreklikk og velg egenskaper - deretter fanen for logon og sjekk user/bruker assignment/rettighet på den (user som starter den). Skal være "local system" om jeg husker rett. Endret 31. desember 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
ChuckBass^ Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Når jeg installerer MBAM så klikker det, installasjonen svarer ikke. Lenke til kommentar
ChuckBass^ Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Det er fikset, formaterte før idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå