ÆddaBædda Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hei! Har blitt fortalt historier fra 50-tallet av den eldre garde i min familie, og bestefar snakker veldig varmt om brylkremen. Han gav meg en kam og sa at jeg skulle få tak i brylkrem. Derfor lurer jeg på om det er noen som fortsatt selger brylkrem i Norge? Eller må jeg kanskje bestille? Vaselin er jo et alternativ, men det er sikkert et helvete å få ut av håret :-( Noen som vet? 1 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Du får ihvertfall kjøpt det på Internett. Ebay foreksempel selger det. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg kjøpte det på Rimi. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har fått kjøpt det på Coop Mega. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 De selger det hos noen frisører. Ellers har jeg sett det på noen matvarebutikker, men da er kremene prisede manuelt (ikke i sortiment). Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du får faktisk kjøpt det på mange matvarebutikker... Kjøpte ei tube på ica selv, for å teste... Men er nok ikke noe for meg som trenger litt hold i håret Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har selv sett det på butikkene nevnt over, samt Ultra og H&M (om jeg ikke husker helt feil, så var det H&M) Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva er forskjellen på brylkrem og voks? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Brylkrem er en "krem"... Den eier ikke hold syns nå jeg. En glatt krem som sikkert funker om du skal kamme sleik. Voksen kan du jo lage masse frisyrer med og den setter opp håret i motsetning til brylkremen. 1 Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Saken er løst, Fant Brylkrem på Ica ;D Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Passer perfekt til meg altså. Har problemer med tørt hår og siden jg har sleik passer brylkrem midt i blinken. I tilegg til at jeg har for mye volum(tykt hår). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå