Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hei! Hvordan kan jeg få meg Visual Studio eller en annen suite uten alt skrotet som Just-in-time Debugger, SQL server, visualiserings-skrotet og alt annet tullball som bare bloater PCen. Tenkte jeg skulle få meg noe jeg kunne programmere C# i, og siden dette er en netbook med Atom Z så vil jeg helst ha den så frisk og rask som mulig. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 hvis du vil ta bort alt det, hvorfor ikke bruke notepad++ istedet? Sjekk hvor mye minne vs bruker.. det er ikke så bloated som du tror. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Vel, om det bruker minne eller ikke så liker jeg ikke at det installeres 20-30 ting (uten overdrivelse) som jeg knapt vet hva er. Jeg er veldig skeptisk til at jeg kommer til å bruke alt dette på mitt nivå. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Muligens ikke. Du kan jo kanskje laste ned express versjonen istedet for å bruke fullversjonen. Jeg bruker Visual Studio Standard Edition på min Asus EEE 901. Det funker fint det. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Vel du får jo opp mange valg når du installere det..... Du trenger jo ikke dra med alt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Sant det. Jeg bruker Express Edition nå, men synes fortsatt at det er litt mye ekstra dilldall. Men jeg tror jeg holder meg til det jeg har, det gjør ikke så mye. Takk for hjelpen! Giddion: Jeg er klar over dette også, men tror ikke jeg klarer å fjerne de fleste tingene som Just-in-time debugger o.l. Endret 2. januar 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Giddion: Jeg er klar over dette også, men tror ikke jeg klarer å fjerne de fleste tingene som Just-in-time debugger o.l. hehe nei du får nok ikke fjernet jit debugger, men sql serveren har gått fint for meg å fjerne. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 SQL server skal bort. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du kan eventuelt prøve Monodevelop istadenfor Visual Studio, det finnes jo også til Windows Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 SharpDevelop et alternativ? http://www.icsharpcode.net/OpenSource/SD/ EMener den skal være litt lettere å dra enn VS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå