Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det greit å ha sex med barn som voksen?


Er det greit å ha sex med barn som voksen?  

349 stemmer

  1. 1. Er det greit å ha sex med barn som voksen?

    • NEI!
      315
    • Ja.
      34


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hebefili og pedofili er to forskjellige ting.

Da vil du kanskje samtidig forklare at hebefili er tiltrekning av barn i tidlig pubertal alder før seksuell lavalder er oppnådd, men det gjør likevel ikke en 17 åring til hebefil om han synes en dame på 14 er dritdeilig og vil ha sex med henne.

Lenke til kommentar

Nei, det er sant det.

 

Men jeg syns at diskusjonen henger seg litt for mye opp i definisjonen av ordet, ikke hvilken betydning av det som er feil. Alle som er friske vet at det ikke er rett å la en 46 år gammel mann ha samleie med en 6 år gammel jente (eller omvendt for den saks skyld).

 

Uansett hvor mye den mindreårige er med på det så burde det vært forbudt. Samfunnet er bygget på at barn ikke skal få ta sine egne valg, og det er det en grunn til.

Lenke til kommentar

lol, satan sa komisk svar.

 

Ja, det blir vel kanskje det.

jeg skal ikke komme a si at jeg har det ultimate svaret angaende dette her, men rent intuitivt sa virker det som maktforskjellen er for stor.

en voksen kan fa barnet til a tro at det er okej og ha sex med han, og det kalles 'grooming.'

 

det virker ganske vanskelig at et barn og en voksen kan ha et naturlig modent og EQUAL sexliv/kjaerlighetsliv.

Det er der mesteparten av problemet ligger.

Lenke til kommentar
Gjest Anon (originalt eller?)

Gavekort:

Vil bare minne folkene på at fetisj (etter hva jeg har lært, korriger meg hvis jeg tar feil) er noe som må til for at man skal oppnå orgasme, kink er noe man liker og parafili er, vel i mitt hode, en legning som ikke helt er en legning.

 

Selv mener jeg definisjonen fra den første posten er for svak til å tolke og dermed diskutere.

Lenke til kommentar

Samfunnsfienden taler Sannheten.

 

Det kan argumenteres at det er ren mental masturbasjon å begi seg ut i slike problemstillinger, men hvor går egentlig grensen mellom slikt målløst pjatt og saklig diskusjon? Dét er spørsmålet. Og svaret er relativt; noe som bringer oss "full circle" og forsikrer en uendelig løkke der kun de statistiske unntakene (som Samfunnfienden nevner) bryter ut og har noen som helst mening.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...