Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det greit å ha sex med barn som voksen?

Er det greit å ha sex med barn som voksen?  

349 stemmer

1. 1. Er det greit å ha sex med barn som voksen?

• NEI!
      315
    • Ja.
      34

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper de som svarer ja bare kødder. Ellers håper jeg de dør, pedoer er faen med avskum som verden ikke trenger :)

Har du lest hele tråden?

Må si det er utrolig spennende å lese diskusjonen her, alltid morsomt når noen setter seg imot det som er allment akseptert! :)

Lenke til kommentar
Jeg håper de som svarer ja bare kødder. Ellers håper jeg de dør, pedoer er faen med avskum som verden ikke trenger :)

Har du lest hele tråden?

Må si det er utrolig spennende å lese diskusjonen her, alltid morsomt når noen setter seg imot det som er allment akseptert! :)

Hva er allment akseptert?

Lenke til kommentar

Har du lest hele tråden?

Hva er allment akseptert?

Gjennomsnittet av alle sine meninger :p

Evt fastsatte normer dratt ut av ræven på en mann som fant ut han skulle bestemme at dette skulle være noe normalt, ergo også allment akseptert.

Lenke til kommentar
jada, men HVA er det som er allment akseptert som jeg ikke har fått med meg utifra innlegget mitt? :(

Jeg kan ikke helt se at noe i Baffage sin post har noe med din tråd å gjøre egentlig...

Kan være det rett og slett bare var en ytring som ikke hører til quotingen av ditt innlegg?

Lenke til kommentar
jada, men HVA er det som er allment akseptert som jeg ikke har fått med meg utifra innlegget mitt? :(

Jeg kan ikke helt se at noe i Baffage sin post har noe med din tråd å gjøre egentlig...

Kan være det rett og slett bare var en ytring som ikke hører til quotingen av ditt innlegg?

Kan godt hende. For det virker som han mener at sex med barn er allment akseptert, noe jeg mener det ikke er :p

Lenke til kommentar
Han mente nok at det er allment akseptert at det ikke er greit.

Forøvrig håper jeg alle som svarer på denne undersøkelsen kødder, uansett hvilket alternativ man velger.

Så du håper de som svarer nei kødder? Samtidig som de som svarer ja kødder? Forklar meg logikken i det...

Lenke til kommentar
Så du håper de som svarer nei kødder? Samtidig som de som svarer ja kødder? Forklar meg logikken i det...

Spørsmålet er rett og slett ikke så enkelt, og det fremstilles også veldig uklart. Om man svarer det ene eller andre alternativet helt seriøst, vil jeg påstå at man i beste fall er trangsynt eller ignorant.

Lenke til kommentar

Det jeg mente tidligere i tråden er at jeg synes det er interessant når noen (Samfunnsfiende) motsetter seg det allment aksepterte og "forsvarer" sex med barn (legg merke til anførsel). Grunnen til at jeg quotet TheWankership var bare for å spørre om han hadde lest hele tråden. Ser nå at det ble litt kronglete quoting og formulering, men satser på at dere forstår bedre hva jeg mener nå. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Vel, man er jo "barn" til man fyller 18, deretter blir man regnet som voksen. Jeg syns det er helt ok at en 19-åring har sex med en 17-åring.

Lenke til kommentar

Mener å huske det finnes noe som heter ungdom mellom den perioden der man ansees for barn å være og voksen. Denne tråden innehar en av de svakeste problemstillingene jeg har sett i nyere tid, så det er ikke lett å vite hva trådstarter mener med barn. Virker i alle fall som om trådstarter sikter til voksne som har sex med prepubertale barn.

Lenke til kommentar

Skjønner godt at ingen tør si noe i mot normen når TheWankership kommer med draptstrusler i et par innlegg oppe i tråden :)

Jeg vil uansett si hva jeg mener, siden jeg føler jeg kan greie og forsvare meg sånn ca greit nok mot mordere som lusker rundt huset.

Eller, jeg har egentlig ikke noe og frykte ettersom jeg ikke er pedofil. Eller har jeg kanskje noe å frykte siden jeg ikke hater pedofile?

Men en ting jeg syns er rart er at mange mener at de pedofile ikke skal få lov til å ytre sine meninger.

TheWankership: er du i mot ytringsfriheten?

Det er faktisk slik at veldig mange er i mot ytringsfriheten så lenge den ikke er på dems premisser.

Det er i samfunnet totalt uakseptabelt å ikke hate pedofile.

Men sanheten er vel at dem ikke har valgt selv å være pedofile, akkurat som homofile ikke har valgt å være det selv, eller at negere har valgt at dem er svarte.

Så, jeg vil si at å være pedofil bør være helt greit, og det er faktisk lovlig, det som er ulovlig er å utføre pedofile handlinger basert på dette.

Er det greit å gjøre pedofile hanlinger? Jeg vet ikke, det er vel egentlig det vi bør diskutere, ikke om det å være pedofil i seg selv er greit, for det kan man ikke velge selv.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Det er alt etter hvordan en definerer.

Ei dame på 90 år vil jo ofte definere de som er 50 år eller yngre som barn.

Ser man på den juridiske definisjonen så er et barn en person som enda ikke har oppnådd myndighetsalder.

I enkelte kulturer går man fra å være barn til voksen ved første menstruasjon.

Her til lands vil jeg tro den generelle oppfatningen er at man slutter å være barn når man er ferdig med puberteten, men det er bare min oppfatning. Utover dette blir det "feil" å stemme hverken ja eller nei, da trådstarter ikke har gitt noen videre opplysninger om hvordan en skal definere barn (og voksne).

Da også med tanke på at de aller fleste går fra å være barn til å være voksne i løpet av ett øyeblikk.

For i ett juridisk øyemed er en person på 17 år fortsatt ett barn, er det da greitt at en person på 18 år har sex med dette barnet?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke imot ytringfrihet. Men å være pedofil kan være så lovlig som det vil, godtatt blir det ikke. Samme med voldtektsmenn, kan ikke godta det, selv om de kanskje har sona. Jeg mener det er dette hatet mot slike som gjør det "mindre attraktivt" å gjøre slike ting. Jeg skrev forresten ikke det innlegget som en drapstrussel da :p Var mer min mening om hvordan de som tas for slikt burde straffes :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg er imot sex med barn. Da mener jeg ikke frivillig sex mellom jevnaldringer i tenårene, men mellom personer med langt større aldersforskjeller.

I enkelte kulturer blir menn aldri voksne.

Lenke til kommentar
Jeg er imot sex med barn. Da mener jeg ikke frivillig sex mellom jevnaldringer i tenårene, men mellom personer med langt større aldersforskjeller.

I enkelte kulturer blir menn aldri voksne.

kulturer får menn aldri menstruasjon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...