Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det greit å ha sex med barn som voksen?


Er det greit å ha sex med barn som voksen?  

349 stemmer

  1. 1. Er det greit å ha sex med barn som voksen?

    • NEI!
      315
    • Ja.
      34


Anbefalte innlegg

jeg tror at hvis alle i hele verden hadde hatt fri tilgang til sex med sine drømmedamer/menn

 

så ville vi ikke hatt voldtekt, ikke pedofili, ikke dyresex, ikke sex med trær og det som rarere er.

 

 

DETTE ER VIKTIG:

det FINNES IKKE en eneste PEN/KJEKK voltektsmann, pedofil, dyrepuler osv, som i tillegg har sosial intelligens og ellers sees på som en normal person..

 

sånne deviante saker som disse vokser fram pga. undertrykt normal seksualitet.

 

jeg kan tilogmed bruke megselv som eksempel. i de verste periodene jeg har hatt med mangel på sex, ble jeg nyskjerrig på å se på dyresex. når sexlivet mitt returnerte til normalen igjen, ble den nyskjerrigheten borte. (og nei, jeg ville aldri hatt sex med et dyr, jeg er nemmelig klar over at jeg kan få ei bra dame isteden)

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg tror at hvis alle i hele verden hadde hatt fri tilgang til sex med sine drømmedamer/menn

 

så ville vi ikke hatt voldtekt, ikke pedofili, ikke dyresex, ikke sex med trær og det som rarere er.

 

Du kan ikke sammenligne voldtekt, pedofili og dendrofili. Umulig.

 

Voldtekt er en voldelig seksuell handling utført av en eller flere personer mot en annen.

Pedofili strides det om det er en legning eller en psykisk sykdom. En pedofil velger ikke selv at h*n skal vøre pedofil, men en pedofil kan velge å utføre pedofile handlinger, som igjen går tilbake mot voldtekt. Dog er ikke handlingen det samme som legningen/tilstanden.

Dendrofili er å bli seksuelt opphisset av trær. Man velger heller ikke dette selv. Man utfører handlingen etter eget valg, men det er ikke noe straffbart med dette.

Lenke til kommentar

men se hva jeg skriver a. de folka som har/gjør disse avvikende tingene. det er jo bare social rejects eller svært stygge mennesker som ikke får seg og blir desperate, ihvertfall i veeeheldig mange tilfeller.

 

har du sett en pen dendrofil mann? jeg har ikke sett en eneste dendrofil person, men at denne personen skal være normal på andre sosiale måter og/eller ikke generelt sett på som "stygg"? nei det tror jeg ikke før jeg får se det :innocent:

Lenke til kommentar
har du sett en pen dendrofil mann? jeg har ikke sett en eneste dendrofil person, men at denne personen skal være normal på andre sosiale måter og/eller ikke generelt sett på som "stygg"? nei det tror jeg ikke før jeg får se det :innocent:

Utseendet har da ingenting med hvilke preferanser en person har?

Lenke til kommentar

det er det jeg mener. utseendet kan føre til dårlig selvtillit, kan føre til lite eller ingen sex, og dermed får du en liten tvist på hjernen som gir deg lyst til å utforske noe annet, kanskje det bare popper opp av segselv.

 

som sagt. gi meg bilde av en pen voldtektsmann, dendrofil, pedofil (uten store sosiale problemer).. de er vel vanskelig å finne bilde av, men altså. jeg er sikker på du skjønner hva jeg egentlig mener.

 

pedofili er en parafili, deviant greie.

homofili er noe annet, en homofil syns ei fitte er det styggeste som finnes og de syns det er frastøtende.

en pedofil vil fortsatt syns det er greit med sex med noen som er voksne.

Lenke til kommentar
det er det jeg mener. utseendet kan føre til dårlig selvtillit, kan føre til lite eller ingen sex, og dermed får du en liten tvist på hjernen som gir deg lyst til å utforske noe annet, kanskje det bare popper opp av segselv.

 

som sagt. gi meg bilde av en pen voldtektsmann, dendrofil, pedofil (uten store sosiale problemer).. de er vel vanskelig å finne bilde av, men altså. jeg er sikker på du skjønner hva jeg egentlig mener.

 

pedofili er en parafili, deviant greie.

homofili er noe annet, en homofil syns ei fitte er det styggeste som finnes og de syns det er frastøtende.

en pedofil vil fortsatt syns det er greit med sex med noen som er voksne.

 

Jeg synes argumentene dine er usedvanlig tynne...

Lenke til kommentar

Ettersom du er så tilhenger av statistikk, burde du jo vite at et av de generelle hovedkarakteristikkene ved pedofile barneovergripere er at de ofte er godt likt av folk i sin omgangskrets, av barn så vel som de voksne. Slik innynder de seg hos menneskene, og får gjerne fri tilgang til barn uten at foreldrene bekymrer seg over et evt. overgrep.

Lenke til kommentar
Ettersom du er så tilhenger av statistikk, burde du jo vite at et av de generelle hovedkarakteristikkene ved pedofile barneovergripere er at de ofte er godt likt av folk i sin omgangskrets, av barn så vel som de voksne. Slik innynder de seg hos menneskene, og får gjerne fri tilgang til barn uten at foreldrene bekymrer seg over et evt. overgrep.

 

stemmer vel det. da feiler min karakteristikk av pedofile.

 

men jeg holder den fortsatt når det gjelder voldtektsmenn og zoofile, de trenger vel ikke allverdens av sosiale kunnskaper for for å gjøre dette.

Lenke til kommentar

Nå får du svare for deg, ellers river rikspøbel deg i filler. Jeg har sett han i aksjon før, og det var ikke noe vakkert syn. Slik argumentering du bruker nå, jagarock, kan i alle fall ikke tas seriøst, da det bygger på antakelser alene, og ganske ville påstander uten noe å underbygge de med.

Lenke til kommentar

Vil bare minne folkene på at Pedofili faktisk er en fetisjisme, akkurat slik som trær og dyr på det groveste, eller pupper og rumper på det mildeste.

 

Som en besitter av en mye mindre syk fetisjisme så vil jeg nevne at det ikke er så enkelt å la slike ting gå forbi, når du har en så sterk trang og seksuell relasjon til den tingen så blir det som... Å være kåt i kåtheten, det er på en måte det lille ekstra du aldri får. Men jeg mener at enkelte fetisjismer ikke skal utøves, det er rett og slett helt normal psykologi, bare endt opp på feil spor.

 

Det er min mening, uten noen form for kilder.

Lenke til kommentar
stemmer vel det. da feiler min karakteristikk av pedofile.

 

men jeg holder den fortsatt når det gjelder voldtektsmenn og zoofile, de trenger vel ikke allverdens av sosiale kunnskaper for for å gjøre dette.

Du er klar over at de fleste voldtekter skjer av bekjente av de som blir voldtatt? "De fleste voldtekter foregår i hjemmet" mener jeg å huske det har vært en reklamekampanje på.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...