olasonn Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har domene registrert hos Rebel og hosted hos Bluehost, men får ikke til å koble det til FTP på Aptana. Sliter med å finne ut hva som skal stå i feltene. Er det noen som kan ta seg litt tid til å hjelpe meg? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Aner ikke hva Aptana er. Jeg synes FileZilla er en ganske kurrant FTP-klient ihvertfall. Du har antakelig fått en email hvor FTP-infoen står. Det du trenger å vite og fylle ut er: Navn Passord Server Port Så er det egentlig bare å trykke på connect. Endret 31. desember 2009 av MikkelRev Lenke til kommentar
olasonn Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Aner ikke hva Aptana er. Jeg synes FileZilla er en ganske kurrant FTP-klient ihvertfall. Du har antakelig fått en email hvor FTP-infoen står. Det du trenger å vite og fylle ut er: Navn Passord Server Port Så er det egentlig bare å trykke på connect. Bruker Aptana til å skrive HTML, er lettere å laste opp derfra når jeg gjør endringer. Men, har ikke fått noen epost med dette, men på hjemmesiden til Bluehost får jeg opp info som ikke funker. Vet ikke helt hva jeg gjør galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå