Nizzen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Heisann! Jeg våknet opp for en halvtimes tid siden etter en ettermiddagslur. Jeg hadde drømt om et ord BRUGNUD ! Tror det var en person som var brugnud i drømmen Kan ikkje helt huske hvorfor personen var brugnud da. Har noen hørt om ordet Brugnud? Når jeg googler ordet, så kommer det 0 treff! Jeg ble helt overrasket over et ord som jeg kanskje trodde betydde iallefall et eller annet, ikkje fikk et eneste treff på google Kanskje dette "brugnud" ordet er fra en dialekt eller.no ? Jeg trenger eksperthjelp her for å tyde ordet i drømmen Utenlandsk ord? Kom hjerne med forslag på hva dette ordet er. Får ikkje håpe det er et navn Endret 31. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kansje det er et norrønsk ord Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) fant jo dette på google: สถิติผู้ใช้งานของ: bugnud. ... สถิติทั่วไป - bugnud. รวมเวลาที่อยู่ในระบบ: 4 นาที. หัวข้อทั้งหมด: 0 กระทู้. เริ่มหัวข้อทั้งหมด: 0 หัวข้อ ... hjalp det deg noe? Edit: crap, det var jo ikke riktig ord engang /facepalm Endret 1. januar 2010 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Fant noe på Google. http://www.redwhite.no/a/4/burgund-i-saerklasse Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gratulerer, du fant et ledig ord! Tilordne ordet en egenbestemt betydning? (j/n) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå